Ceafa, carnati, fasole

Am avut un chef, am avut o motivatie, unu si cu unu  fac doi, doi cu doi fac patru, nu mai stiu ce am vrut sa scriu. A, da, cei care postiti (si bine faceti indiferent din ce motiv, nu glumesc), puteti scoate produsele de dulce din retete si pararam, pariu ca ramane ceva bun. Desi depinde ce post sau tip de regim alimentar raw vegan sau ne tineti, ca nu merge chiar la toate, la unele am pus ulei si vin, na, dar ideea e ca sunt bune si fara carne.

In apararea mea asta nu e nici macar o reteta, dar dupa o  ploaie care mi-a amintit vag de muson, a iesit asa un soare frumos ca nu am putut sa nu importalizez pentru posteritate asa minune.

Slide14

Am spus ca va arat mai spre final motivatia, acum doar cum am comis acest miracol gatit lent, da, slow cooked.

Mai intai am pus in tava carnea, morcov, usturoi, cimbrisor, vin roze sec, putina bautura din aia de maltz (puteti sa o sariti oricand, dar eu cum prind, cum imi fac stocuri), niste ceapa si ardei. Sare si piper, dupa chef, daca voi fara carne, eu mai hiposodat asa.

Slide15

Important a fost sa se fragezeasca petarda de carne, ca dupa aia doar am pus o conserva de fasole neagra (asa mi-a troznit mie inspiratia cand ma fataiam printre rafturi in cautare de 50% reducere la ce o fi), plus niste carnati picanti (citii eticheta, fara e-uri, au niste chestii care pe mine ma mira, gen proteina din soia sau alte prostii pe care nu prea pricep eu de ce le-ai baga in carnati, dar am facut abstractie).

Slide16

Pana aici si la pasul unu si la pasul doi, am sigilat tava cu niste folie de aluminiu. Pe care spre final am indepartat-o si na poftim, tabloul final.

Slide17

Ma rog, aproape final ca prea mult soare m-a facut sa mai deschid geamul si dupa ce mi-am pus in farfurie (da, ala e oregano verde, o sa il tot vedeti, imi place si abuzez).

Slide18

Acum sa va zic, eu de fapt am vrut o cura de vulgaritaet, ceafa cu cartofi prajiti si salata de rosii. Rosiile stim cum sunt, dar carnea, nu ma asteptam la asa o porcarie, e luata de la Lidl iar distribuitorul lor din Timisoara (scrie pe pachet si cum il cheama), a avut grija de sanatatea mea, sa nu indop colesterol a injectat apa cat cuprinde. M-am si speriat, niste carnita proaspata, atat, pusa pe gratar, nimic mai mult, sa se faca in halul asta.

Slide19

Fireste ca nici gustul carnii nu este savuros, este tare ca talpa (am lasat-o incet, la foc mic, poza de final e dragalasa, carnea nu). Trecand peste faptul ca e furt la cantar, sa vinzi apa la pret de carne, nici macar nu e buna.

Slide20

De aceea am recurs la subterfugii si a iesit acel minunat fel despre caer e vorba in principal in postare. Top rushinica Lidl.

Acum sa va arat si alte alea. Pasaroiul stresat face inspectie, o masina misto la Inter, o vreme absolut senzationala, dupa ploaia care a spalat cat a putut mizeria si praful, un verde crud si o expozitie de nori ceva fabulos. Am pozat si o casuta superba, cu curtea plina de lacramioare, plus ce am facut cu sosul ramas de la ostropel (cu paste, da) si ce am furat din mancarea cainelui (maslinele le-am pus eu pentru mine, restul doar e de la potaie).

Nu uitati sa dati pe poze, casuta merita vazuta.

 

Si m-am hotarat si am incheiat si schizo cucuvaia.

Slide23

rororo