Wok cu creveti, taitei si legume

Asa, de ziua internationala a vrabiilor.

Slide16

Dar mai intai, sa va arat o bere care ne place. Langa un mic dejun deloc consistent.

Slide17

 

Cat despre reteta noastra, pregatim legumele, ciopartindu-le dupa chef. Si oparim taiteii, apoi ii lasam in apa rece pana cand vin din deplasare si alte legume care nu apar in poza.

Slide18

 

Crevetii se dezgheata si se scurg, in afara de cele de mai sus (in care sper ca distingeti si usturoi si ghimbir), am mai pus shiitake si bok choy.

Si apoi am facut dupa cum vedeti in imaginile urmatoare, am facut legumele cu putin vin, am adaugat la un moment dat si usturoiu si ghimbirul, iar le-am mai lasat cateva minute, am pus spre final crevetii, bok choy si arome (thai, chinezesti, soia, ce vreti voi si credeti ca se potriveste, de preferat nu oregano sau ierburi de provence, desi cu reinterpretarile astea nu te mai poti caca in gustul nimanui).

Slide19

 

Am pregatit bolurile cu taitei, apoi, depinde cum aveti chef, ori lasati amestecul mai sec, uscat, prajit, ori, cum am avut noi chef, mai puneti niste apa si niste ulei de susan sa se faca nitica supa.

Slide20

 

Am impartit frateste cu tiza Elena si am mancat sub privirile dezaprobatoare ale trollului canin. Canid. Candid.

 

Alte poze avem, da, cu starea vremi, cladiri, flori, animale si culori, poftiti.

 

Dati pe poze daca vreti sa le evdeti mari. Unele merita.

rororo

2 gânduri despre &8222;Wok cu creveti, taitei si legume&8221;

  1. Elena a comentat si azi ca a fost foarte bun 😀 CHiar a fost, sincer, pentru cei mai normali merge si cu ardei iute, eu nu (mai) am voie. Condimente am avut un amestec misto de ierburi thai care a infuzat ca lumea si putin five spices (nu tone), si-au facut treaba. Si de post 😀

Lasă un răspuns

