Numa’ chestii

Cladiri, amintiri, chefuri, potaie, starea vremii, d’astea.

Si incep cu cladirile, una dintre ele va ramane in amintire cel mai probabil numai pe pagina aceasta de net, este o cladire superba, abandonata de mult, pe Fabrica de Glucoza, cum toata partea a fost cumparata (casele cu proprietari) si deja au inceput defrisarile urmand latirea strazii, pentru a usura accesul cat mai multor corporatisti in cat mai multe corporatii, probabil va disparea curand.

Slide8

O cladire misto, care abia acum am vazut ca e redata intr-o forma comunitatii, e pe C.A. Rosetii inainte de intersectia cu Dionisie Lupu.

Slide9

 

Am pozat din mers si biserica italiana de pe Magheru, care stiam ca se numeste Aldo Moro, cautand pe Wiki vad ca nu se aminteste nimic de aceasta denumire, nu am idee de ce.

Slide10

 

Mai am o bucata din soseaua de centura, niste jante pe Victoriei, gara de pe Basarab (pacat ca nu ai cum opri ziua, ar iesi poze misto de pe pod) si vremea care e ba cu soare, ba cu ploaie, abia au scos nasul toporasii, anul trecut erau deja inflorite lalelele si pomii, anul asta, nimic.

 

Sendvisul cu omleta, ca si mancarea de mazaer cu aripioare, amintiri din tinerete, primul job, centrul comercial Massa, unde luam masa cu toti, in frig, in depozite, in jurul butoiului in care areda ce nimeream, imparteam de toate, unii dadeau salamul de Sibiu pe sendvisul cu oua sau pe un borcanel de mazare cu aripioare facuta de nevasta lui ‘nea Fane.

Tot din categoria amintiri de prin peripluri (Praga/Nurnberg), o combinata de wurst cu Staropramen si salata de cartofi.

Si de dragul Italiei, o reinterpretare a pastelor Carbonara, fix cu ingredientele continute de reteta originala, dar altfel alcatuite.

 

Dog tax.

Slide23

 

I-am facut marmotei o supa de atat de multe legume ca nu le mai tin minte sa le pot enumera, am gasit o droaie la reduceri. Parte le-am pasat, ca sa nu fie supa prea apa chioara cand o sa i-o dau. Si cum dupa ultimele informatii pe care le detin Casandra inca este un animal carnivor, nu e de post, e cu inima de vita.

Si, da, am furat o portie.

Slide21Slide22

Cam atat pe ziua de azi, ca si maine e o zi.

rororo

