Biscuiti pentru Casi cu dovleac si banana

Simpli, dupa aceeasi idee, cu unt de arahide si un galbenus, tarate, stiti deja.

Slide14

 

Dar am pozat pas cu pas, deci intai am copt dovleacul, apoi am pus la amestecat respectivul, banana, unt de arahide, galbenus (si un sfarc de zahar, nu mult, plus putina aroma de vanilie, nu multa). Dupa ce s-au omogenizat am pus tarate si germeni de grau cat sa se lege. Le-am modelat clasic, le-am stropit cu putin ulei cu busuioc si le-am copt.

Sau i-am copt, ca sunt biscuiti, bobite, ma rog.

 

Cam atat pentru potaie.

Slide15

 

Pentru oamenii cu chef de duca, doua combinatii, pateuri sarate si Efes, cu dor de Dardanele si snitel cu salata de cartofi cu dor de Austria.

Slide9Slide10

 

Potaii i-am comis si mancarea de baza, peste, legume, orez. Atenciones la fileurile de macrou din Lidl, sunt pline de oase, in caz ca le consumati voi, caini sau pisici, au oase din alea periculoase. Portia mea furata din a cainelui.

Slide8

 

Azi trantesc doua postari ca am lovit in reduceri si s-au legat chestii. Sa nu ramana pierdute.

rororo

Lasă un răspuns

