Quiche si creveti

Sau ce face omul cand loveste in reduceri, ca sunt, nu stiu cum, dar cand dau de cosurile alea cu 50% mereu imi trazneste cate o idee. Exceptie sunt crevetii care erau in oferta la Lidl, cel mai bun pret de pe piata.

Slide12

 

Amu sa nu credeti ca era bataie la creveti ca la celebra piersicuta, hartia igienica,  a carei hartuire am urmarit-o de pe margine, nu s-a iscat chiar cu bataie ca in alte localitati, dar imbulzeala mare a fost, vremuri cacacioase, deh.

 

Creveteii au fost la reducere luni, dupa sambata piersicie, deci i-am luat cu calm si mi-am facut o pofta tot cu calm, cam asa (nu radeti, nu am reusit sa prind in poza cum am flambat crevetii, greu eu si cu mine): dezghetati (nu e o idee buna sa ii puneti la facut cu glazura de gehata pe ei) i-am tras in unt impreuna cu niste usturoi, am pus mai apoi si cateva rosioare, am flambat cu vin roze sec si la final am pus un cub de unt si patrunjel, am mai invartit de cateva ori si gata.

Slide11

 

Execelnti crevetii de la Lidl, mai ales cand sunt in oferta.

Cu Quiche-ul s-a intamplat ac m-am lovit la raftul cu reduse spre foarte reduse de un aluat (pe care pana la urma nu l-am foosit ca era dulce, dar deja aveam quiche-ul in cap) si oua. Asa ca m-am dus si in Mega sa vad daca nu cumva gasesc la 50% niste kaizer sa fac un Lorraine.

Bang! Praz, unt, zmantana, in poza e si niste Gruyere, ala nu e de la reduceri, ala e de dar, de la Stella, per total, ditamai reducerile care au venit in intampinarea fericirii quiche-ului meu.

Asadar am lasat la dunstuit prazul. In unt. Si i-am dat si niste vin alb, am amestecat sunca, e slaba, e fiarta, doar am amestecat-o si atat. Peste un auat de tarta oarecare am pus astea si un sos facut din oua, smantana si gruyere. Broccoli si ardei deasupra doar asa, pentru cromatica.

Pentru ca a plouat 24 de ore, ciuciu soare, dar tarta, desi nu pare, a iesit, in toata Nelorraineitatea ei, excelenta. Nici nu avea cum altfel.

Slide21

 

Gata, am scapat de poze si retete, puteam sa jur ca am si poze de pe drumuri, dar cred ca le-am ratacit.

rororo

Biscuiti pentru Casi cu dovleac si banana

Simpli, dupa aceeasi idee, cu unt de arahide si un galbenus, tarate, stiti deja.

Slide14

 

Dar am pozat pas cu pas, deci intai am copt dovleacul, apoi am pus la amestecat respectivul, banana, unt de arahide, galbenus (si un sfarc de zahar, nu mult, plus putina aroma de vanilie, nu multa). Dupa ce s-au omogenizat am pus tarate si germeni de grau cat sa se lege. Le-am modelat clasic, le-am stropit cu putin ulei cu busuioc si le-am copt.

Sau i-am copt, ca sunt biscuiti, bobite, ma rog.

 

Cam atat pentru potaie.

Slide15

 

Pentru oamenii cu chef de duca, doua combinatii, pateuri sarate si Efes, cu dor de Dardanele si snitel cu salata de cartofi cu dor de Austria.

Slide9Slide10

 

Potaii i-am comis si mancarea de baza, peste, legume, orez. Atenciones la fileurile de macrou din Lidl, sunt pline de oase, in caz ca le consumati voi, caini sau pisici, au oase din alea periculoase. Portia mea furata din a cainelui.

Slide8

 

Azi trantesc doua postari ca am lovit in reduceri si s-au legat chestii. Sa nu ramana pierdute.

rororo