Diverse

Pfui, iar au schimbat astia interfata la wordpress, sper sa se duca postarea. Am adunat diverse poze, nimic important. De fapt sunt doua chestii importante cu care o sa incep. Prima e ca a venit ariciul. Devreme, pe la 8 seara, de obicei ieseau pe la 3 noaptea, semn ca ii e fomica. Semn ca totusi mai cuibaresc pe undeva saracii, se construieste anarhic si in prostie pe fiecare feliuta de pamant, i-au alungat pe langa blocurile mai vechi care mai au gradini si ceva tufe. Pana nu s-o gasi cineva sa construiasca si in gradinile blocurilor.

Bun venit aricel.

(poza e naspa, e de la distanta, nu i-am pus sapuniera in bot).

1

 

A doua chestiune importanta pe care vreau sa o subliniez, mentin si sustin e ca in ciorba de burta nu pun foaie de dafin. In nicio carciuma in care am lucrat si facut (tone de ciorba de burta) nu se pune, ba mai mult, dadui cuiva reteta odata si s-a apucat sa se dea pe net si a pus foaie de dafin. Se simte, e bleac, e cah, deci pentru o ciorba de burta fara foi de dafin hashtag rezist.

Slide16

De aici incolo, numai chestii neimportante.

A, gasit (iar) in pungile de oase pentru ciorba, o gramada de costite minunate, le-am facut cu fondul pastrat de la costitele anterioare si alte chelchesozuri, incluziv ceva arome asiatice, au iesit minunate, stiu, ocup netul degeaba ca nu va pot da retetele in grame sau miligrame, ghinion.

Pachetelele sunt de cumparat, sosul e din teriyaki, soia, ulei de susan, suc de rosii si un mix de ierburi thai despre care o sa va mai povestesc pe lumina, acum ploua.

Si am facut budinca aproape clasica, de paste, branza si stafide, dar doar cu albusurile (ramase de la liezonul ciorbei de burta) batute spuma.

 

Am participat cu tupeu la concursul Lidl (sunt in joc cica 10.000 ed euro) cu o reteta veche si o poza la fel de veche, zacusca de dovleac.

Slide22

Am fost in vizita la cucurucu.

Si m-am apucat de un tablouas cu un cal de carusel, Fireste ca mi-a trebuit panza de rebuturi, in cazul acesta s-a materializat intr-o Schizokitty.

 

Cam atata s-a adunat de zilele astea tomnatice.

rororo

Lasă un răspuns

