Supe si pilaf

Ca la spital, ca la cantina, ca pe vremuri, de economie, deoarece, motivatii multiple, chef, pofta, variatiuni. Un pilaf de dovlecei nu mai mancasem de mult si nici nu as fi indraznit daca nu luam un lighean de dovlecei la jumatate de pret (printre altele).

slide21

 

Daca tot am inceput cu pilaful, sa va zic despre el, pai  am pus in ulei niste bucati de pui (nu reiau, ba reiau, da, ala crescut lent de la Lidl e excelent, nu, nu ma platesc, dar as merita) si niste ceapa, sare, piper, plus niste felii de usturoi.

Cand s-au facut ele nitelus asa, puiul a luat culoare, ceapa s-a inmuiat, am stins cu vin, am pus capac si am mai lasat nitel. Si apoi am pus totul gramada si la cuptor, totul insemnand dovlecei, marar, orez, suc de rosii. Jbang.

slide20

Minunat, acum sa va zic despre supe, necesare omului care a luat anul asta toate racelile din zona, de pasare, ca cica aia vindeca (mda). Seria unu, bulan de curcan, ceapa, usturoi, ghimbir, piper szechuan, anason, cardamom. Si multe legume.

Seria doi, carcasa puiului de a mers in pilaf, ghimbir, radacinoase si o tona de ceapa. Da, puiul de care va ziceam, minunat. Din seria doi vreo trei blide le-am pseudoradautenit (mai incercati odata cu tz) cu liezon din smantana, otet si usturoi, plus fasii de gogosar. Au, da, a desfundat la fose.

Carnatii sunt de la cura de vulgaritate (si ei tot la 50% rataciti, imi place la nebunie raftul cu 50 sau 30%).

Altele, pai niste norisori, fabrica de norisori Bucuresti, adoptaocastana, la turcii de pe Dorobanti, iar catelul sofer (ma mai intalnesc cu el) si ceva flori, mini gradinitele mele kitsch asteapta primavara.

Dog tax.
slide10

Oboseala, astenie, rororo

Lasă un răspuns

