1 decembrie

Ziua nationala. Nu stiu cine a pus fasolea pe harta traditiilor zilei nationale a Romaniei, dar mai in gluma, mai in serios, merita facuta stema, oricati ar manca fasole si oricate retete mondiale ar fi, parca a noastra e mai cu sfarc. La multi ani tuturor care vor si se simt.

slide4

In afara de fasolea traditionala (cred), am comis si o zama de vacuta, tot traditionala (cred), plus un fusion la misto, daca tot s-au apucat toti sa imbrace mititeii in tempura, mie mi s-a parut mai firesc sa ii invelesc in yufka, ma si mir ca turcii nu s-au gandit sa faca tigarete umplute cu kofte. Si pentru ca mania recenta e cu foi de yufka, am facut si o placinta, foile unse cu unt si umplute cu amestec de gris, oua, iaurt gras, zahar si vanilie.

 

Si pentru ca orice frig, insotit de nori, soare sau vant, vine cu raceala dupa el, cat timp imi ruflu eu creierii in batista, va las niste poze din frumosul Bucuresti, gerul si lipsa multor masini care au plecat sa polueze muntii face imaginile clare si frumoase. Si,  fireste, am plasat si castane.

 

Spor la odihna, plimbari, parade si ce o mai fi, noi va rororo

2 gânduri despre &8222;1 decembrie&8221;

Lasă un răspuns

