Prajitura cu nuca si gris

Mentionez ca am copt=o in tava prea mare, doar cea de proba are inaltimea optima, plus ca vremea de afara nu ma lasa sa fac poze frumoase, dar prajitura e excelenta si am sa incerc sa aproximez cantitatile. Oricum e de facut intr-un vas in care sa fie compozitia macar de trei degete inaltime.

Am folosit asa: 250g de ricotta, 150g de crema de smantana (asa ii zice la Lidl, e ca mascarpone, deci mascarpone e OK), trei linguri de zahar (eu fac totul mai putin dulce puteti ajusta), cinci linguri de gris (5-6, depinde de care e), 3 oua mari, 100g nuca (coapta in tigaie si macinata), esenta de vanilie (am avut eu chef, voi treaba voastra).

Acum dac avreti sa va complicati sa bateti spuma ouale cu zaharul, lactatele separat, blabla, eu am amestecat tot odata, doar nuca rasa am pus-o la final. Si am lasat o vreme sa se umfle grisul (aici de aia zic ca depinde de gris, daca e compozitia beton si nu curge, na, mai puneti ceva lichid, smantana, lapte).

Si se coace, eu de test am copt intr-o forma de briosa, apoi intr-o tava, cum spuneam, prea mare.

Merge cu frisca dar si aici am luat leapsa, am luat frisca stricata din magazin, asa ca va arat doar ce am reusit sa pozez. Dar ma jur ca e buna.

Cateva poze cu un curry cu cartofi si wurst, mini pateuri cu branza de Taga, targul saptamanal de pe Marasesti, ce masini sunt in weekend la semafor, ca sa nu va mai plangeti ca e aglomerata capitala, plus ploaie.

rororo

Lasă un răspuns

