Foietaj cu dovleac, cartof dulce si mar

Umplutura se poate pune si in foi de placinta sau in ce foi vreti voi, eu am avut lene de ploaie uda, am folosit foietaj, asa ca o sa va spun numai despre umplutura. Pai despre umplutura, mentionez ca am facut-o din cele din titlu, dovleac, cartof dulce si mar, presarate cu zahar si coapte, apoi curatate de coaja si zdrobite cu inca putin zahar si scortisoara.

Am umplut foile, am uns cu ou, am copt, E misto, miroase a toamna.

slide12slide11

 

Ce am mai comis. Pai am repetat tortul, am facut pateuri cu zacusca de galbiori (foarte misto), am gustat niste branzeturi romanesti care sunt nemaipomenite, ar sta cu mandrie printre multe branzeturi de renume international, am gustat si doua chestii de-a gata, kofte de la Lidl (bune), fasole de la Mega (naspa), am primit must proaspat, am facut mini-omleta, orez cu creveti (am incercat iar varianta de spital, de regim, cu multa zeama, se pare ca mi-a iesit cu basmati, 1/4), am pozat niste nori superbi prin oras si o masinuta vesela, chit ca e cu Hello fuckin Kitty.

 

Cam astea. Si ploile au venit, da.
rororo

Lasă un răspuns

