Tort cu ananas si ciocolata (ne-reteta)

La rece, nu va asteptati la miligrame si mare reteta, ca nu e decat un blat de biscuite, un mousse de ciocolata si un jeleu de ananas, dar era musai sa imi incerc forma de tort, mititica si dragalasa, cred ca e de 12cm.

Pe foarte scurt am comis blatul din biscuiti (cu chipsuri de ciocolata, cu oprtocale prin ei, foaret crocanti), doua prajituri tip magura si niste unt, partea cu ciocolata deja o stiti, ganache cu gelatina (daca nu o stiti, gugle ca va explica fetele foarte exact ce si cum) in caer am pus bucati din biscuitele ala mare cu pecan care e absolut demential, iar deasupra jeleu dintr-o conserva de ananas facuta praf si gelatina. Atata, fireste ca se lasa la rece intai „musu”, apoi se pune jeleul, fireste ca se poate varia, va puteti juca, puteti pune si un chintal de zahar, eu v-am zis pe scurt prajitura intr-o ne-reteta dupa cum ma stiti.

Acum sa trecem si la alte alea, ce am mai facut, pai am mai facut niste paste super simple si super misto, fix asa cum vedeti in poze, orecchiette cu carnat proaspat si dovlecei, plus rosii bune, de Balteni. Si pentru ca fluiera vantul prin frigider am comis si sarmale dupa reteta care incepe cu: se scot sarmalele din congelator. Si o  ciorbita de purcelus cu toata bogatia de legume caer e acum pe piata.

Si am primit si chec Doina. De la Doina.

In rest o sa va las in compania multor poze facute fie in trafic, asa cum fac de obicei, fie in parc, unde imi misc anchilozarile din cand in cand, dati pe ele sa le vedeti mari ca multe sunt misto, zic eu, te fac zen de nu te vezi.

Tortul se pare ca a fost o repetitie, o sa il refac.

rororo

Un gând despre &8222;Tort cu ananas si ciocolata (ne-reteta)&8221;

  1. Pingback: Tort cu ananas si ciocolata (ne-reteta) — Aphex – Literele sufletului meu

Lasă un răspuns

