Prajitura ruseasca cu branza -Запеканка

Ma rog, asta e reteta de care ma leg, pentru ca am repsectat cantitatile gasite pe site-ul retetepapabun.

Le gasiti si voi la link, buba a fost ca nu se precizeaza de care branza, adica asa cred eu, ca aia a fost buba, ca poate fi mai grasa, mai slaba, mai uscata, mai apoasa, ce sa mai, dupa ce am combinat totul fix ca la link mi s-a parut suspect de moale compozitia si am pus doar o treime la copt. Si bum, rateu, deci probabil ca branza a avut mai multa apa, zic. Deci la cantitatile date am suplimentat cu un ou si doua linguri de gris.

Si asta a fost, a iesit si e misto si foarte simpla.

 

Ce s-a mai comis pe langa casa omului, fireste ca o ciorba cu o bucata de carne din ratoiul adus de la Balteni, plus taitei de casa deoarece aveam si oua proaspete, in rest na, bors, legume, standard. S-a mai comis si o fasole si, ei bine, am avut 400g de galbiori. Pe care i-am curatat frumusel si i-am facut in doua feluri: cu smantana si putin usturoi (si paste asa, ca sa leg de ceva) si ca o zacusca, nici nu stiu cum sa ii zic, m-am folosit de sosul de la tiza, am pus ceapa, rosii, ardei, ma rog, e fix ca o zacusca de galbiori dar nu sunt sigua ca e zacusca.

Si am mai facut doua fasii de scarita, una „a modo mio”, fiarta in vin, apoi legat un sos tip bbq banal, cu sirop de artar, worchestershire, din astea, cealalta bucata fiind facuta de maman in modul ei, adica in bere.

 

Cum zicea Toma, petrecerea continua ca e toamna si e super misto afara, daca ar fi fost o luna in urma, era canicula, acum soarele nu mai are putere, e numai bine, desi s-a cam dus anotimpul, sunt 28-29 de grade si maine e deja octombrie.

rororo

Lasă un răspuns

