Taitei cu legume

Hopaa, am gasit poze restante asa ca trebuie sa le pun inainte de a le trozni pe cele din weekend la tara (unde weekendul e de luni, logic). Asa ca am ales titlul care corespunde cu ceea ce ar fi o reteta din cele zeci de mii pe care le stiti deja, foarte simple, dar poze sunt, mancarea a fost, deci purcedem.

  1. foc iute, legume dupa chef, ardei, ceapa, morcov;
  2. carne de pui peste ele, sare cu usturoi si ierburi (nu va zic de ce am ales cele puse in ordine, e de aia si deoarece);
  3. stins cu vin alb sec (eu am executat, scurtez doar);
  4. adaugat legume de wok doar pentru ca aveam, culoare si de kiki miki;
  5. condimentat (sos soia, tamarind, d’astea)
  6. adaugat putina apa/supa, lapte de cocos;
  7. ulei de susan si gata. Taiteii i-am pus in vas dupa poza finala
  8. adica intai am pus taiteii fierti si scursi cu mancarea peste.

 

Asta a fost reteta.

In acelasi spirit al culorilor de toamna si al bucatelor traditionale romanesti am facut si dulce, budinca de tapioca. Cu lapte de cocos, turmeric, ananas, cardamom de doua feluri, anason stelat. Ca la tzara, da.

Am primit buruieni, am facut zarzavat de ciorba si ghiveci si am cumparaturit chestii ieftinachis. Le-am pozat.

Si i-am pozat si pe aia care blocheaza circulatia la iesirea din pasaj, patru insi pe un petec de iarba, o tund, o coafeaza, o mermelesc, de zici ca e cel putin gazon de pe stadionul national.
slide6

Gata colectia ca trec la must si pastrame, sa vad ce poze au iesit.
rororo

Lasă un răspuns

