Toamna si carbohidratu’

Pai da, dam vina pe frig cand e de potoale grele, dom’le, a venit frigul, trebuie sa ne incalzim, de parca nu am avea toti la ce sa ne incalzim sau haine, asa e obiceiul. Ne raliem (aiurea, de fapt asa s-a nimerit).

Apropos de starea vremii, dupa doua zile sufocante s-a pus pe ploaie si frig, diferenta de peste 20 de grade intre o zi si alta. Sa fie primit, zic cardiacii.

Casnice, de pus la jurnal, mi s-a pus pata intr-o zi sa o pictez pe Casi, nu pe ea, adica nu mi-am vopsit cioara, am desenat-o pe Casi cand era mica, moaca de miloaga, acrilice pe panza.
slide8slide9

Ne-am si innoit, motiv pentru care am mai macelarit niste carbohidrati, dar toate la timpul lor. Cutitul l-am luat de la Mega pe puncte si putini bani, e misto, de craticioara s-a milostivit a mea  mama iar plantele cele noi le-am adoptat de suflet.

slide10

Si acum sa vedem ce am gatit. Din inima de cartof. Pai niste carnacior cu „pireutz” si un soi de oua cu dovlecel si cartofior, sa fie putin mov. Ce a ramas am ucis langa un polonez (suna nazi, dar nu e), apoi ne-am facut chefuri, cartofi prajiti cu salata de rosii, o reteta nemaipomenita, de vara, paste cu pesmet, amintiri din copilarie cu urechi puglieze, burrata  gasita la juma de pret cu rosii inca bune si ierburi din fereastra, tocanita din carnuri reci ramase de ici, de colo, carnat, mamaliga si, pentru a inaugura craticioara, o mancarica de paste cu fasole si alte acareturi de prin frigider, innobilata cu cateva linguri de sos napoletan de la Elena, mi-nu-nat, plus ardei umpluti cu hrisca in loc de orez pusa in carne (compozitia de sarmale).

Micile placeri ale diabeticului, vorba aia, nu e voie, da e bun.

Nu uitati, daca dati pe poza, slide show, sa vedeti minunile nemaivazute. Daca aveti chef.
Toamna si-a intrat in drepturi, credeam ca ne-a uitat, am scapat de zapusala.

rororo

Lasă un răspuns

