Oase si foietaj

Oase,, da, oase de porc, cu carne, de un leu o oala plina de „friptura” de oase, mancare de cartofi si la congelator pentru minim doua ciorbe. Nu stiu cum de le gresesc cei de la Auchan, dar le gresesc bine.

O sa va spun numai despre cratita de friptura, am facut-o in bere si cola. De ce? Cand eram noi mici b eam bere cu cola sau bere cu sprite asadar, de ce nu.

Tocana din cele ramase am facut-o cu cartofi, ciuperci si mult marar, boia, ce trebuie la o tocana. Nemaipomenite oasele astea de un leu.

Foietajul cu jumatati de mere date cu zahar, scortisoara si putin amidon, vedeti in poze cum se face, este foarte misto, nu doar pentru ca e simplu, rezultatul arata bine si e bun. Bine, rau nu avea ce sa fie.
Ce a ramas din resturile de aluat am facut cu carnaciori (care au ramas de la cei fierti) si outul ramas de la uns l-am facut mini-omleta. Si l-am pozat ca era asa de galben si frumos, merita.

Cat despre macaroanele cu pesmet din ultima poza, ma gandeam cum o sa sune povestile in viitor, cu nepotii la gura sobei redata fidel de Ipad (sau ce ecran care imita realitatea o mai fi atunci): uite buni, asta e de pe vremea cand era buni copil, puricele se potcovea cu nouaj noua de ocale, nu se stia ce e carbohidratu’ si nu era diabetul in floare la unu’ din doi oameni de pe pamant.

De prin oras destul de putine, un garaj ce mi-a placut, un fost anticariat abandonat cu carti cu tot, aripile care l-au inlocuit pe Lenin, un biciclist super nesimtit, cantarile de seara de la Inter, o casa care nici nu stiam ca e acolo, proaspat renovata, nou si vechi cu porumbei. Putine iesiri, putine poze.

Vara nu se mai termina, pentru iubitori e de bine, eu m-am saturat de atata caldura.
rororo

Lasă un răspuns

