O căpiță de scoici

Da, de fapt capita a fost ultima chestie din seria pungii de scoici de 450g de la Eridanous care la 14.99 ron contine ce trebuie.

Slide3

Dar mai intai sa va arat niste poze din toamna asta caniculara care ma calca pe nervi, ok, vara, vara, dar mai duca-se odata. Deci flori la halba, crenvusti (din aia cica buni) la ibric si caine la pandaimosu.

 

Revenind la scoicile noastre, am avut chef de mai multe, apai de ce nu, am pozat si tigaia in care am mini-gatit ca sa vedeti portiile de papusi, exceptand  capita de final cand am incetat cu joaca.

Asadar pe rand:

  1. midii cu Retsina – la tigaie cu ceapa, usturoi, rosii (concasse, da?), Retsina, sare si piper, ulei de masline;
  2. supa de scoici – supa de baza facuta ieri in care am pus cartof, ulei de masline, bouquet garni (ihaaa), cu cruton si sare neagra de Cipru (ihaa part two);
  3. scoci a la Galega – e, imi e pofta de mult de caracatita a la … deci e doar o idee, anume scoicile marinate in ulei de masline, zeama de lamaie (ihaa, verde), boia (noah, i-as fi zis pudta de pepperoni, e?), apoi facute pe abur, toate pe pita;
  4. tagliatelle cu scoici, ardei, ceapa, usturoi, vin roze, busuioc;
  5. asta e de nefacut decat in portii de papusi mici, pe bune, e asa de buna in simplitatea ei ca e periculoasa, anume scoicile, vin sec, roze, sare, piper, patrunjel, cateva masline si mult unt;
  6. midii in aluat de bere, clasic, banal, tinut corespunzator la rece inainte de prajire si aromat cu niste sare cu rozmarin si lamaie, merge aromat cu ce vrea muschiul deltoid al lui Van Damme, nu ma bag.

 

Slide7Slide8Slide9Slide10Slide11Slide12Slide13

Ar fi fost mai misto sa scriu descrierea la fiecare poza, dar am o lene incomensurabila.

As mai avut cateva de povestit despre scoci, cele mai naspa mancate odata, oareceuri de tinut minte, dar pe bune ca nu am zvâc in taste, deci ne vedem cu din astea la punga urmatoare (ca fireste ca aia de la Lidãl aduc ce e bun in cantitati mici, deci canci scoici).

rororo

Lasă un răspuns

