Gomboții de anul asta

Macar o data pe an, in cel trecut, am sarit obiceiul, azi mi-am luat fix cate prune mi-au trebuit, plus doua, avantajul supermarketurilor mult hulite, poti lua exact cat ai nevoie (plus ca prunele au fost o bunatate, cele pentru galusti au costat fix 56 de banuti).

Reteta de aluat, pai cam greu sa v-o dau pentru ca am facut-o la ochi, dar e cea cu cartofi, oua, faina. Pesmetul prajit cu zahar si putina scortisoara si in prune niste miez de nuca.

Sigur ca am pe blog si reteta cu cantitati, aici, la Gomboti, numai ca de data asta nu am respectat nimic, nu am cantarit nimic si am mai pus si putin gris.

In rest, ca la postarea aia de la link.

Si iaca-i, pozati calzi inca.

Saptamana a mers prost pentru ca am avut o raceala nasoala, asa ca sa va arat mai intai ce am mai gatit, absolut din intamplare, un soi de  caș de carne, de pui, fara oua, dietetic asa, carnea, morcov, ardei gras, ceapa, verdeata si usturoi, doar aruncate in cuptor.

Am mai facut doua supe concentrate de pasare, cu ghimbir, cu turmeric, decoct de oregano, ca sa ajute sa se duca viruseanul.

Pentru ca am avut un pui intreg, pulpele le-am lasat in bere. Si s-au cam glazurat si n-a fost bai.

Si  am facut si  pană coaptă, glumesc, smantana, cu u si mascarpone, la cuptor, ca o omleta neprajita ca sa zic asa. Buna si dansa.

Raceala m-a pocnit de marti de pe la pranz cand ma aflam la oras, la Thalia (tot corecta mancarea, tot OK localul pentu categoria lui) si a bufnit rau cand haladuiam prin Herastrau. Dar ceva poze tot am strans, care de pe acolo, care de prin oras.

Bibeloul ala (si altele asemenea) din ultima poza, la Universitate la librarie, super misto. Nu am indraznit sa intreb de pret, cred ca sunt foarte scumpe, dar artistul merita. Sunt nemaipomenite. Amuzant si pachetelul cu povestea tuicii, de un cadou. In rest, ce vedeti daca dati pe slide show, aia e.

Si azi sunt in „medical” (e cu ghilimele ca sefa nu ma plateste), zi nemaipomenit de calda, numai buna de zacut cu supa si gomboti.

rororo

Lasă un răspuns

