Țărănisme

Adica na, cu oua, fasole, ceapa, carnati, azi s-au terminat fagottini si quinoa, reductia de kale si framboise pe mai tarziu.

Dar mai intai, poze de pe langa casa omului, un pasaroi IT-st, o pisica ce abuza de bunavointa cainelui si niste floricele in pseudovaza degetar.

Sa vedem cum grupez ce am mai comis. Mai intai am avut chef de budinca de macaroane cu branza dulce si stafide, dar pentru ca s-au desfiintat micile magazine ca sa se deschida in loc marele Profi, la deja existentul shop & cara-te nu mai avea decat mascarpone. Si am pus mascarpone in loc de branza de vaci si a fost taaare bine.

Si am facut si cartof, prajitura cartof, dar indesata in diverse vase, caci gogoloi nu mi-a placut cum a iesit.

Si gris cu lapte, da, ca in copilarie, du-te mah in casa ca te striga ma-ta, ti s-a racit grisuletul. Numai ca in lapte am pus si jumatate de c utie de smantana dulce, de 35%, stiu, colesterolul, nu e nimic, trece cu varza.

Am mai facut si o tarta pe foietaj, cu ton si ceapa rosie. Si pe cealalta jumatate de foietaj ramasa am pus ceapa si o branza foarte bine expirata si am pus-o langa niste oua cu carnat si, ei bine da, ceapa rosie, plus o felie de rosie, adica tomata, din seria de vara, buna.

Si am facut si repetitii pentru un cazan de fasole. Dintr-un singur borcan de fasole repetitia si doar cu doi carnati.

Pentru saptamana care va veni, da, iubesc toamna, am facut o zeama cu o galeata de legume, fara numar, plus carne de curcan si iepure, deoarece aveam in congelator.

Si am luat in serios rolul de cazan al cratitoaiei de fonta si am tras o fasole cu afumaciuni, aromata cu cimbru, dafin, tarhon, ce mai, „Țărănisme”.

Orasul l-am batut cam putin saptamana asta, din motiv de vecini soldat cu inundatie.

Am pozat cateva case frumoase, ce a micuta, un vis, prin Giulesti printre blocuri, am gasit si o masina zarghita de pozat, un fund de duba pe care precis v-ati prins de ce l-am pozat si, ei bine, un zid plin de mure la doi pasi de centrul capitalei in care ma foiesc.

Bai dar plin, plin,  o frumusete de mure de nepadure.

Nu uitati de slide show sa vedeti murele in toata splendoarea lor. Si BMW-ul merita analizat, tare mi-ar placea sa il cunosc pe sofer, e de psihanalizat serios, mortala masina.

rororo

Lasă un răspuns

