Gustarele

Ciuguleli, paeritive, crontanele, plus alte alea la colectia de azi.

Mai intai sa va spun ca am facut o chestie misto, sos, salsa, spread, dip, cum vreti voi, asa ii spunem. Varianta A e cu legume pe plita (dovlecel, gogosar, ceapa, rosie), usturoi si ulei de masline, varianta B e varianta A + avocado. Super bun, de garnisit cate ceva, de mancat ca atare, eu am gasit o carne buna la reducere si am facut-o well done, cum nu imi sta in fire, pentru ca … era la reducere, na, pitici.

 

Am mai facut si niste obleti, sabioare, prajite, cu mujdei simplu cu lamaie, macaroane cu varza (pentru ca imi ramasesera resturi de varza),  pastai cu usturoi (ramasese usturoi de la peste), macaroane cu ou si branza de vaci (ramasesera macaroane de la alea cu varza, plus am primit oua noi).

 

Si de prin ograda si de pe langa, pisici, animale dupa gratii (de buna voie si nesilite de mine ajunse asa), flori pe sina de tramvai, cremvusti de la sibieni in amintirea paradelor de 23 august care este maine. 23 august este maine, paradele nu mai este nici maine nici alta data. Si desene.

rororo

Lasă un răspuns

