Tortilla romaneasca

De asta ne legam ca „reteta”, fireste ca pozele sunt multe si marunte, cum le strang de cateva luni. Cat despre chestia asta, pai e cam asa, niste cartofi, ceapa, gogosar (putin, e trufanda), carnat, oua batute cu cascaval si cam asta este. Omleta cu cartofi si carnati? Hai sa fie tortilla, treaca de la noi 😀

 

Ce am mai comis? Pai pizza cu ton si ceapa, imi place, da, preambul de test la tortilla :D, ciorba in pita de casa (ciorba e aia de purcelus), burger simplu (vita, sosuri, d’astea) si raportez, prajiturile de la Ana Pan, fostele cofetarii Ana, bune.

 

De prin oras cel mai tare imi place poza cu motociclistul la semafor, e super misto gagiul, efectiv un personaj, restul, le vedeti si singuri, cu mentiunea ca gaina e pozata in curte la ANAF, sta-le-ar in gat (nu am ceva cu ei, ii urasc din principiu, pentru ca asa trebuie).

A, da, mi-am luat cartea lui Godina, astept sa scoata si dom’ doctor de la „laacasa” o carte, pentru ca merita si pentru ca ducem lipsa de umoristi buni romani (daca ne uitam la multitudinea de emisiuni asa zise de divertisment, e cam clar).

rororo

Un gând despre &8222;Tortilla romaneasca&8221;

Lasă un răspuns

