Numa’ vara nu-i ca toamna

S-a mai racorit nitel, am umblat, am gatit, am mancat, am cumparat, sa va fac un rezumat.

De fapt o enumerare mai intai la pozele cu potoale avem asa: sandwich cu snitele (amintiri de pe  alte drumuri), teste de carnati (de mangalita, ai macelarului, frankfurteri, de sibiu, de vita si oaie, de tot felul, portofoliul alui batrn, el va alege la un moment dat, asa ca daca turcu’ plateste, eu gasesc), ciorbita de purcelus cu cartofiori si dovlecei si zdrentisoare de oute plus sarmalute cu hrisca – hriscuta – astea sunt pentru saptamana care a venit, coronita de foietaj si, da, creme de la creme, tort diplomat, de casa, de masa, atat de bun incat Elena merita o bere, ca eu doar am chibitat. Si nici poze faine nu am cu el, dar e bun.

 

Si de prin oras, pozele sunt facute cu martori, deci chiar asa sunt culorile iesite din aparat, incredibile cele cu nori, este? Un interzis la o cladire, un domn de neuitat, in mai putin de o suta de metri a incalcat tot atatea reguli de circulatie si au fost evitate cateva coliziuni de ceilalti participanti la trafic, posibil venit de la vreo degustare, plus un minunat set de pictura, neprofi, doar minunat si ieftin.

 

Asta e rezumatul ultimelor zile, poze cu tiza cum invata pe cucurucu la prostii nu pun, dar l-a „dresat” sa se creada pitbull.

rororo

Lasă un răspuns

