Jumatatea lui Gustar

Gustar, adica luna august, desi ar fi trebuit sa ii zica tot cuptor, eventual luna lui furnal. Are tot 31 de zile ca si iulie, pentru ca (asa se aude) imparatul Augustus nu a vrut sa ramaie mai prejos decat Iulius Cezar.

Incepem cu pozele cu mancarea, aia care e, amintiri din copilarie o parte, oricum chestii foaret rapide, cu aluat de-a gata pateurile cu branza si placinta cu mere, la macaroanele cu branza chiar nu e de zabovit mult, am facut sarate si dulci, cu branza, vanilie si stafide, aveam de un chef, rahat cu biscuiti, pentru ca de aia, nu i-am gatit nici pe ei, nici puiul si nici varza, raman fidela unor „impi nge tava” pentru c apot lua o portioara fix cat am chef (si carnatul de mangalita a avut chef de varza), am combinat si un guacamole, nu e asa de verde avocado ala ready to eat, dar mi se pare exceptional la gust, am dat iama si in legume si fructe de sezon, pepenele o fi romanesc, dar gust n-are, perele asa si asa, insa rosiile si dovleceii, excelente.

 

Apoi de prin oras (apropos, cucurucu, ex Carlos, nu si-a gasit doritori, asa ca socializeaza cand nu-s acasa fix cu peretii de pe balcon, l-am claustrat), avem niste case tare frumoase si tare mandre ar fi ele daca s-ar renova, unele sunt si de vanzare, toate sunt ultracentral, cladirea cu buline numai e in nord;

 

avem si cladiri cu buline, suport de umor urban, politia la panda, atenciones, un magazin care are orice de la 3.8 trecand prin 36.87, 7.62, 9.54 pana la 99.9, plus pomi verzi, ii pozez sa ii pastrez in amintirea netului, cine stie cat vor mai fi pe acolo, e posibil oricand sa capete cineva o autorizatie in mijlocul padurii, nu?

 

Da, in ultima poza am prins inadins „buzile” 😀 Lucrez la o harta a „buzilor”.

rororo

Lasă un răspuns

