Legume cu hrisca, musaca usurica si alte chestii de vara

Cumparaciunile alea de la reduceri, ah, mama lor, am luat hrisca pentru ca era numai 3 lei, am zis ca si daca nu oi stii ce sa fac cu ea o dau la porumbel.

Slide3

Si am gatit-o la sfatul unei doamne bucatar cam lenes cam asa: am pus boabele intai in tigaie uscata si le-am incins putin. Am calit usor legume (eu am pus si cubulete de porc, daca vreti sa va dati bine cu Al de sus si postiti, nu puneti). Ce legume? Ce vreti voi, ceapa, morcov, dovlecel, ardei, din astea de sezon.

Am adaugat si hrisca plus apa, plus foc mic. Apa fata de hrisca, 2 la 1, asa mi-a intrat mie. Dupa gust apoi na, usturoi, sare, piper, ce vreti voi.

E buna.

Slide4

 

Cat despre musaca, apai m-am jucat cu alta cumparaciune de la reduceri, feliator ceramic, 5 lei. Asadar am pus cartofi si dovlecei, staturi, ardei gras, tot felii subtiri de s-au topit de tot. Carnea calita  usurel cu niste ierburi si ceapa, slaba carnea, sare, piper, cladite, suc de rosii, felii de rosii, capac, pac. Light, cum zice turcu’.

Slide5Slide6

Acum trecem la chestii mai serioase, din motive pur tehnice, de enimpartasit internetului larg, a trebuit sa fac o degistare de carnati, virsli, polonezi, sa vad care va fi cu va urma. Pai in rest ce sa va spun, am degustat. Sa nu va aud de E-uri ca impricinatul a zis ca la varsta lui il doare in presetupa de la pompa ed apa de E-uri.

 

Alte chestii misto (ah, cat am asteptat sa ajunga Burrata la 50%, am avut rabdare mare), la pizza aia ce e misto e ca i-am pus pe ea carnati (30%) de oaie si vita si branza de capra (50%).

Si la final, va las sa va plimbati cu mine prin oras sa vedeti ce am vazut si eu, mijloace de transport, cladiri, afise, chestii. Nu uitati, slide show.

 

rororo

Lasă un răspuns

