Porc cu alune

Care m-a dus cu mintea la Aerosmith „Wok” this way.

Slide3

Amu nu stiu daca e ca gonbao ala de la chinezi, dar cam aia vizam, asa ca sa vedem, let’s wok.

Am taiat carnea de porc, morcovul, ceapa si ardeiul gras in cubulete cat de cat egale (putin mai mari decat alunele, pe aproape),  totul se petrece la foc iute, deci nu insist sa repet asta.

Am tras in ulei (de arahide) cele enumerate mai sus, cand s-au fript am adaugat alunele si un amestec chinezesc de condimente (5 spices merge), am stins cu vin,    am pus si sos de soia, cand s-a evaporat lichidul aproape de tot am adaugat amidon, am amestecat, am pus apa (merge si supa) cat sa se faca sosul si aproape inainte sa sting focul am „lacuit” cu ulei de susan.

Slide4

Sare, piper, iuteala, cum doriti si cum va tine, la asta nu ma bag.

Slide5

 

Ce am mai pozat de mancaer, e un fel de „ghici ce e” sau „ghici al cui” 😀

Si de prin oras, ca sa tinem si starea vremii de curiozitate, va zic pe scurt: canicula infernala, e iadul pe pamant.
In rest, niste case misto prin centru, o masina de pe vremuri de trista amintire, anume Dacia 1410 sport, pentru cunoscatori si, inainte de pauza de crusher (raman fidela porcariilor de crusher si frape de la firmele alea mari care nu fac mancare buna) am impuscat si o amenda. In conditii foarte placute, in sensul in care discutam cu un domn chestii foarte intelectuale, legate de  bere si vodka, in drum sa luam alt domn, ambii domni blonzi si inalti, vikingi in devenire, am ratat politaiul cu radarul din campul vizual. Dragut de altfel politaiul, chiar simpatic, aproape ii parea rau ca mi-a dat amenda.

Si inca ceva, o strada aproape de malul lacului, sector 2, neasfaltata si fara canalizaer, Bucuresti, 2016. Altfel draguta strada,  Nuferilor pe numele ei.

 

Ca tot veni vorba de caldura, am verificat ce faceam anii trecuti pe 31 iulie, ca sa vezi. Muream de cald.

Slide16

 

rororo

Un gând despre &8222;Porc cu alune&8221;

  1. Pingback: Porc cu alune — Aphex | Retete de belea etc

Lasă un răspuns

