Bunatati rapide

Ca se implinira alea peste patruj’ de grade.

Drept e ca intr-o zi ne-a pacalit o ploaie de vara, de a facut aerul incins completamente irespirabil, vai de astmatici.

Slide3

Primele chefuri au fost de asiatice, asa ca luai patru feliute de cotlet sin care am folosit doua la doua feluri, portii de papusi, fireste.

O tigaie banala, legume, carne, taitei, stiti si voi cum se fac astea, nu trebuie sa va dau mari explicatii.
Si o supa de inspiratie thai (doar de inspiratie, pentru ca i-am pus galangal, lemon gras, pasta, din aia de wok, tot asa, carne si legume, plus usturoiul ala cu rosii, soia, susan, lapte de cocos, am insirat ceva in supa vietii. Buna si rece si fierbinte. Netailandeza pentru ca neiute pentru ca nu e voie, deci doar aduce ca arome.

 

Si, ei bine am facut o ciorba de fasole, tot varianta de vara, cum va arata si inspectorul teritorial, am folosit fasole gata fiarta (da, m-am trezit cu cucurucu intre tigai).

In ciorba, clasic, zarzavatul, afumaciune, fasolea, rosii, tarhon, leustean si frunze de telina. Full option a fost cu mamaliga si ceapa rosie si niste afumaciune pe plita.

Si am gasit o punga de tapioca. Nu stiam ce e cu aia, cu ce se mananca, intrebai, se fierbe, se lipeste, cert e ca eu am facut-o fiarta intr-un soi de compot din niste pruine, cu aroma de rom si de baton de scortisoara. E misto (dar se lipeste de toate cele).

 

Avem si categoria cumparaciuni, niset placinte (dobrogene cica si merdenele) facute de o mica placintarie-gogoserie din colt de strada, dementiale. Guma aia de mestecat bleu e super misto, face baloane, e marfa, biscuitu ala de Boromir eram curioasa de el, nu e mare lucru, berea Estrelle fara alcool, o bucurie pentru mine, polonezii afumati de Angst, buni, si raman la placerea foarte vinovata: prajiturile si   frapeul de la mec. Aia e, imi pun cenusa in scrumiera, imi plac.

De prin retrovizoare putine, ca am iesit mai mult pe intuneric, e prima oara cand vad aer conditionat pe o reclama, interesant, fratii lui cucurucu la piscina de lux, in Floreasca, bineinteles impart cu minoritatile, plus poza cu saloanele de nunti facute ion incinta fostului 23 August, fantana aia de la intrare face toti banii,  aproape locul 1 in materie de kitsch postrevolutionar daca nu ar exista si halele de nunti din Pipera.

Canicula continua, are aproape o saptamana, mi-a cam parlit florile si creierii, dar mai stam si ascunsi, aia e.

rororo

Lasă un răspuns

