Osso buco … dã porc

Ca nu m-am indurat sa dau pe ala de vita, pe osul cu buc zic. Asta ne imaginam ca e de vita cu picioare scurte. E os, are gaura, gata, merge. Bun? Da.

Slide3

 

Am  procedat aproape ca la reteta traditionala, dat prin faina, rumenit, scos, pus morcov, ceapa, telina, apoi totul la un loc, doar ca zeama in care au fiert impreuna e din sos de rosii din alea de vi le aratai deja, plus vin alb si un strop de zahar (sa taie aciditatea rosiilor).

Si am pus si cateva ciuperci facute tot cu sos de rosii proaspete, ca av eam in plus, netraditional, da parca de porc e traditional. Lasat sa fiarba la foc mic, putin suc de portocala cu tot cu coaja la fiert,  cateva orecchiette fierte si ele in sos si asta este.

 

Care apropos de paste, am facut si cu ton (tot cu sos din asta) si tot sosul vietii l-am pus si niste cartofi prajiti, ca nu mai facusem de un secol varianta de cartofi cu branza si mujdei.

 

Despre animale numai de bine, am fost in vizita la Ozzy.
Manca-mi-ar clatita.

Poze din oras, putine, e foarte cald, parca nici chestii misto nu mai vad pe strada.
Din giumbuslucurile primariei, dale cu tevi pentru copaci, deja celebrele borduri portocalii (probabil ca in afara de contract cu borduri a bagat si unul cu vopsea portocalie, ca altfel nu imi explic) si muulte floricele de acelasi fel, Fain de tot, daca ar lasa macar ce fac, dar la anu’ precis o sa trebuiasca dale bleu si borduri mov, ca e un continuu santier cartierul asta.

A, da, am fost si in fostul IMGB, am facut o poza.

 

atat rororo

Lasă un răspuns

