Paste cu pui

Amu pun si eu titlul cu cate o gateala, insa postarile o sa fie tot asa, mai o gateala,  mai o reteta, stilul meu, fara cantitati si fasoane, poze de prin localitate, din astea.

But first, m-am distrat cu o poza cu potaia pana mi-a stat in gat imaginea (nu e fotosop, e doar asa, in pps).

Slide3

 

Legat de pastele cu pui,  am avut un piept de pui cica crescut lent, drept e ca a fost gustoasa carnea iar din os si piele am facut o supa in care am spart un ou proaspat primit de la gaini de curte de om – ei bine, sa va spun pe scurt cum am comis chestiunea.

Am calit putin puiul cu ceapa verde si ardei iute, sare, piper, ad libitum, am adaugat dovlecei si putin vin roze sec, capac, am pus mujdei (obsesiv) cu usturoi, rosie si marar si cam asta e tot sosul cu care am „saltat” pastele alese.

Supa cu ou doar spart in zeama fiebinte si apoi amestecat cu lingura, mama mia.

 

 

Ceva bunatati la minut,  recomand tigaretele alea, Turcia la pachet, nemaipomenite, varza calita cu costita e din seria de regim a la local, sucul ala de rosii din Auchabn e excelent iar branza, eeee. Sunt mai multe produse din categoria aia, foarte scumpe, ma uit si trec, ma uit, ei bine azi, pararam, aveau la reduse, de la 40 de ron kilul la 19.99. O, da, am luat, o da, este exceptionala.

 

Si acum de prin oras, va las sa le vizionati voi din slide show, expozitia de nori chiar merita, cateva cladiri din buricul targului, niste imagini anacronice, parfumul care a ajuns dupa o saptamana, desi trebuia sa faca 24 de ore, poze diverse. Unele imi plac mult de tot, copacul cu flori rosii seamana tare de tot cu unii din Tailanda.

 

Cam atat, rororo

2 gânduri despre &8222;Paste cu pui&8221;

  1. Misto poza cu cataua ! 😀 Vad ca ai o viata foarte aventuroasa in ultima vreme ! Si sa stii ca paccheri din astea cu dovlecei am facut si io, da’cu curcan da’ si vin si smantana.In rest, ma asez si io langa Cassi sa trandavim impreuna.

  2. Neah, deloc aventuroasa, conduc mult prin urbe, nexam aventura. Nu-s paccheri, sunt rigatoni, e sezon de dovlecei, toate alea „ie” cu dovlecei. Si io mai trag cate un ochi cand trec ep langa tine sa vaz daca esti pin curte sa ma abat 😀

Lasă un răspuns

