Mai mancam, mai umblam

Clasic deja de o vreme, cum v-ati obisnuit, poze de pe strada si mancare ba ca pe capota, ba de care o fi.

Si sa incepem cu un spread, zis si dip, zis si „dã uns pe pita” sau nu. Treaba e ca mancasem odata prin Hateg salata de vinete inmultita cu cartofi, asa o faceau acolo. Si imi veni cheful de mai multe, pe care le-am combinat. Adicatalea: dovlecel fiert, vanata coapta, cartof fiert, ceapa, usturoi, rosie, nitel marar, ulei. Deep in dip sau ce o fi asta nu stiu ca eu am halit cu lingurita.

Alta pofta, bai, parizer, ei da, parizer, dati cu huo, parizer in pita, apai ca sa raman la „voi nu faceti ca mine” nu am rezistat impulsului de a vedea cum e pizza aia cu kebab, deci din seria cu „dã toate” si sa va zic pe a dreapta, oricat de raw vegan si senza E-uri oi fi eu, bai, e asa de buna ca merita cinci minute din viata de sectant.

Cat despre mici cu bere, ce, nu ati mai auzit de mici cu bere? Frumos afara, vant, racoare, IDM inima me, mici cu bere (prima oara cand incerc si Stella Artois fara alcool, e bunicica).

 

 

Acum din drumuri, marturisesc ca am inceput sa cunosc orasul, dupa 40 de ani, vorba aia, l-am batut si pe Dumas ca titlu. Rar mi-a fost sa vad asa macel si inghesuiala ca in Military Residence. Efectiv parchezi masina cu nasul sub balconul omului, vezi in dormitor, nu stiu cum au gandit ei balcoanele si in strada principala si atat de jos. Si se construieste in continuare, desi strada principala e foarte ingusta, o sa fie macel acolo, din ce in ce mai macel, deja e greu sa intri dinspre Militariu ala normal, neresidence.
Alta chestie haioasa, pe aplicatie, punctul albastru sunt eu, de fapt masina si cu mine, parcata jumatate in Ilfov, jumatate in Bucuresti, haios.

 

In  poza cu casa cea frumoasa si niste cabluri, facuta in spate la piata 1 mai, observati cat de artist a fost cel ce a taiat pomul, nu a reusit sa descalceasca pomul de fire si a taiat lasand buturuga in aer. Cate nume de carciuma misto ar iesi din chestia asta: la butucul zburator sau la buturuga spanzurata.

Tot in spate la 1 Mai se pare ca exista o cantina pentru batrani, am trecut des ep acolo, nu am vazut deloc miscare, mai incerc.

Peisajele lacustre la apus sunt facute in parcare la renumitele Therme. Lacustre ca e reflexie in lacul de pe masina, in Therme nu am intrat.

De prin canicula am pozat un catel haios si un smurd la umbra, gloantele din cladirea de pe care a zburat Ceausescu, casa cu iedera, super, si prin IDM plus in curtea facultatii, vorba lui Nea Marin, de ce zice lumea ca se intra asa greu la facultate? Uite ce usor se intra, nici portarul nu m-a oprit.

 
Cam atata pentru azi, iar e  duminica (mea) asa ca iar e de fgatit, teoretic, practic mai vedem.

rororo

Lasă un răspuns

