Bunatati, cumparaciuni, soare

Si incep cu cumparaciunile, ma rog, nu toate. Dar am reusit sa strang incetu cate o bere fara alcool din seria comestibile, Soproni am asteptat pana a ajuns la un leu 😀 Tuborgul e bun, iar Chisinau fara alcool e de departe cea mai buna, fireste, nu se gaseste decat rar (am luat uiltima sticla din Auchan, daca e posibil asa ceva). Mai e buna si Baltica, dar e cinci lei, uo.

Slide3

 

Din saptamana  turceasca de la Lidãl am cules tigaretele cu carne deoarece imi era dor (umplutura seamana extraordinar de bine cu cea care se pune pe lahmacun), bulgur, ca e ieftin, cinci lei si ceva si bautura aia ciudata carbogazoasa ca imi e dor de Istambul.

Slide2

Slide6

 

Ma calca pe creieri cand un produs este etichetat ca made in UE. UE pe dreapta. Dar am avut o curiozitate turbata cu branza aia aerata de la Zana, normal ca eu nu ma indur sa dau banii si, fireste, mai devreme sau mai tarziu ajung la raftul cu viitoare expirate cele dorite. In cazul de fata, branza, doua cutiute, cinci lei.

E, desi multe tepe in ultima vreme, branza asta aerata ii zice ei, este fantastic de gustoasa. Mai multe nu am ce sa zic, am combinat-o cu porumb fiert, merge de rupe (bulz reinterpretat, gen) si am pus in sosul de paste (facut din legume proaspete, adica ma rog, ceapa si usturoiul erau de cand erau ele, rosie buna, dovlecel, frunze de telina, ardei gras, stinse cu putin roze sec si, la final, adaugata niste branza din asta). Bai, buna, nu e reclama fara R, chiar e cumparaciunea mea personala, da? Si tot is curioasa in care parte a UE e facuta.

Asadar azi e yellow day ca si pastele erau cu ou si porumbul din ala nedulce, neamerican, galbin si mai tzapan asa.

Pastele din seria unu, tot cu legume, dar fara dovlecei si cu cateva masline, asa bune legumele acum, merita.

Apropos, o minune de telina cu frunze se gaseste, nu contaza unde, magazin, piata. Plina, plina ochi lada aia de langa stand de minunate frunze de telina (si de gulii, de conopida). Am salvat dar nu pot pricepe de ce sa arunci asa bunatate. Eu am pus cateva pungute (cozile mai groase le-am „robotit”), dar iese o minune de sare „de” telina din frunzele astea uscaet, nu mai zic baza la o droaie de sosuri, uscata, congelata in multe feluri, mare pacat de minunile astea de frunze…

Slide14

Acum poze din Bucurestiul insolit sau ba, napadit de melci, chelit de pomi, invadat de musafiri (nunti peste nunti in weekend, pe banda rulanta), toate „trece” c-o bere rece. La trei lei.

Cat despre cucurucu, fost Carlos, ma chinui sa fac cu el exercitii de zbor, mai mult eu exersez, ca aterizeaza pe miri unde, pisicile abia asteapta, ca e o armata de pisici pe aici, se baga pe sub masini, ce mai, dupa doua-trei ture sunt eu fleasca. In prima zi l-am recuperat de pe terasa cu mopul si scara. Sigur ca sunt si vecini care imi spun ca il vor ei, ca au pofta de ciulama. Hahaha ce-am mai ras.

Slide24

Pastele cu legume de sezon rulz, militez anti consumului de soia atata timp cat exista atatea variante bune de de toate si pentru vegani. Si daca o ardeti fara carbohidrati sosul tot merge combinat cu o droaie de chestii.

rororo

Lasă un răspuns

