Doar poze

Vreme taer ciudata, orasul parca e un continent, in nord se starneste o mica tornada sau ploua de rupe, in timp ce in sud iti ard pingelele pe asfalt, zapusala, vant sau nu, e ciudat sa bati orasul in lung si in lat, efectiv parca strabati tari diferite.

Asadar poze, pai mai intai pe langa casa, floricelele din gradina, ma rog, de pe pervaz, am facut si un mic aranjament ca am iesit cu fetele la o pizza, plus ca am pozat cateaua ca ma trezisem dimineata cantand „e frumoasa foc, imi poarta noroc, nu stie ea prea multe dar … e frumoasa foc”. Am vrut sa vi-l arat si pe Pufu, Pufu facea pisu, e, fie si asa.

 

Mancare, ei bine, am ars-o oarecum sanatos, cu ghiveci care am aflat ca nu se mai cheama ghiveci ci ceva gen: healthy vegan from scratch … blabla cu hashtag. Si o supa de legume cu frankfurter. Si desert din diverse, la ceasca. Si ce am mancat cu fetele la Il Calcio Floreasca. Nu vreau sa dau verdicte, dar mancarea e asa si asa, oricum nu face banii, multe carciumi ed cartier au preparate mai savuroase la pret mai mic, desigur, nu se numesc Il Calcio. Dar per total a fost misto, mai ales ca ne-am intalnit la o barfa in caldura aia. Chelnerii si locatia sunt misto, una peste alta, merge odata.

Si pozele de prin oras, chiar misto unele, nu sunty prelucrate, sunt pe automat, cum le-a scos aparatul, de ce a vrut el sa le scoata asa, nu ma intrebati ca eu habar nu am, dar imi plac.

 

Vara continua,  piscinele sunt pline, strandurile idem, iar drumul catre mare este efectiv infernal, iesirea vinerea si intrarea duminica, e macel. Dar, vorba lui Nea Marin, bag sama in prostia mea ca lumea in conced nu se duce la odihna, se duce la daramare.

 

rororo

Lasă un răspuns

