La gramada

Adica potoale lejere, mai in gluma, mai in serios, diverse chestii, cum s-ar zice, miscellaneous.

Incepem cu atelierele harniciei, am avut resturile de la ceva autocolante de se pun pe zid, murale, rupestre, cum le-o zice. Si m-a traznit sa mazgalesc pe ele. Si imi place cum a iesit, zici ca e mazgalit pe zid, dar nu-i (si se iau usor). Si am mai mesterit si un „grill” solar din cutie de pringles si da, functioneaza, era mai misto cu carnati sau carne, dar nu am avut asa ca am testat pe crenvusti.

Trecem la potoale lejere, anume niste pofte, adica ceva pilaf (cu inima de vitel si crenvustei cica bio, pt copii, cica fara E-uri, cica …), legume scazute (excelente legumele, in sfarsit au gust), snitele in crusta de panko, branza Horezu si cimbru, Elena sa traieste, plus pofte nebune, asa ca ergimul meu e in pauza, ca nu mai putui asa o viata amara fara un cartof prajit cu ou si branza (tot Horezu). Plus pizza.

Si ce am facut cand am avut patru shii take. Pai am facut ca am ars-o simplu, sa ma bucur de ele, ca au fost cinci lei (si cam palite). Adica puse in tigaie cu ceapa si morcov, apoi pe rand si dupa caz, soia, ulei de susan, vin sec si un ou zbuciumat printre, toata omleta asta chinezeasca pusa pe taitei „de sticla”. Simplu = bun.

 

Avem si oratanii, obraznicaturi, ciocarlanul de parcare, mai exact de KFC, nesimtita de Carla, fosta Carlos, actualmente Cucurucu si, fireste, Mozzarella care se asorteaza cu mini jungla din geam.

 

De prin oras, din seria „in retrovizoare”:

Ce e cu parcarea? Pai IKEA + KFC este-al nostru tricolor, aia este.
rororo

Lasă un răspuns

