Vacanta-n sat

Pentu altii, fireste, eu am tot drumuri si junk food, de teren, insa restul deja migreaza (sper ca nu in tari mai calde, oricum cred ca mai cald decat aici nu se poate). Ieri a fost ultima zi de scoala pentru cei mici, cei mai mari nu stiu cum au, cu examene, BAC, anul asta presa a avut altele de dezbatut, nu s-a mai legat de poznele de la BAC, are carne de tun de cand a votat Anglia iesirea din UE 🙂

Vorba cuiva, cu Anglia, fara ea, micii tot gustul ala il „are”.

Si cum eu pozez, eu nu „gandez”, sa trecem la pagina noastra de jurnal, nebio, nema fine dining, din bobor ase.

Mai exact chestii ultra rapide intre drumuri, anuma am mai incercat o pizza de la Lidl din saptamana itliana, e buna. Fata de toate congelatele, e comestibila. Tot de la ei am luat un pachetel de paste umplutye cu prosciutto, bune, nu mega fantastice, dar decente. Primul sos l-am facut din rosii (cutie), ulei, oregano, ceapa si putin usturoi,  putina sunculita afumata (romaneasca, neaosa) si ricotta.

Au iesit cinci portii de sos, asa ca am congelat patru dintre ele. Sosul doi e gorgonzola topita in lapte, atat, punct.

Inghetatele raman in top,  tot nebio, dar bune, tiramisu, capuccino, crema fiorentina, cafea. Si niste bucataele de turta dulce cu scortisoara pe acolo.

Si, ei bine, da, s-a nimerit sa fac un pipi stop la mec. Si de mult muream de curiozitate sa vad cum sunt cabanosii aia din promotia romaneasca. Si am sa dezamagesc multi anti mecdonaldisti, semeni de-ai mei, anti junkeri ca si mine, bai, carnatii sunt foarte buni.

Fiind canicula imposibila si inumana,  am scos si acasa la dezghetat niste crenvusti, sa fac o salata de legume cu mici si frankfurteri. Si da, s-au fiert la soare. AM incalzit si varza la soare, merge brici, super economie la gaz, ca la curent …

Si, de final, adunate de pe la reduceri, asa cum am adunat si ingehtate, apai iaca si niste branzici, cea de capra, cu riscul de a lua palme, merge de minune cu bere, mozzarella cica light, e buna, Horezu maturat, exceptional, reiterez, da clasa multor branzaturi de import. Ma rog, de prin reduceri adunate.

Apropos de Mc, eram la buda, ca asta era scopul initial al calatoriei, cum eram eu asa acolo, aud o voce de barbat care bombane, ma sperii, ma intrerup, intredeschid usa, nimeni, treaba se repeta, intepenisem cand deslusesc ce bombanea … „in doua sute de metri virati usor la dreapta”. :))))

 

 

Poza nu e buna, dar musai sa o pun la clasor, cum Mozza o jumelste pe Carla.
Slide11

Si de prin urbe adunate, din seria „in retrovizoare”. O vulcanizare vesela, casa poporului o stiti dar cand o prind imi place sa ii mai trag poze, reclama la salam, cea mai tare poarta din luxosul VOluntari (am vrut sa scriu pe poarta sa stea linistiti proprietarii, ca nu parca-m), distribuitor de vinuri … Liliac, la centru oferta pentru epilarea masculilor prin toate cotloanele, fireste ca si niste case interesante pentru mine, plus autobuzul galben.

Inca nu am inteles nici eu, nici altii, ce vrea bannerul ala cu Colectiv si Isus.

De final, ca sa vedeti nedreptate, in nord,  dupa zilele astea infernale de cuptor, a plouat. La noi in sud, nu. In nordul capitalei, nu ma refer la vreo Norvegie, da?
Slide23

 

Cam atata momentan, canicula rezista, coafura nu stim inca.
rororo

Lasă un răspuns

