De solstitiu

Ca in zicala aia, nu-i frumoasa, da-i batrana, asa si cu ziua de azi, cea mai lunga dar sa fie si cea mai calduroasa.

Si mai stiti, cum ne intrebam: tu ce ai facut de eclipsa? Asa sa va zic si eu ce am facut de solstitiu, nu multe, drumurile clasice si potoale diverse, mai ca e musai, mai ca e pohta, nu regim, nu bio.

Le atasez tot una dupa alta, sa se vada cu slide show, ca parca e mai usor de urmarit.

Mai intai am facut un soi de supa de paste cu carne de vita, nici nu stiu cum sa zic la ce am facut, dar m-am comportat asa: am calit carnea de vita cu niste legume uscate (de lene, nu uscate de lene, de lene eu), am stins cu vin, am pus supa, am fiert, am adaugat paste. Bai, mbun.

 

La categoria: pohta ce am pohtit, am adunat si pozat, pentru a lasa mostenire asa chestii nemaivazute, urmatoarele: sandwich cu friptura rece,  ce am primit de pomana de sambata mortilor, adica ce se vede, frankfurter si weisswurst, culori gustoase, in sfarsit e vremea culorilor cu gust, inghetate, colectie de-a binelea, chiftele cu multe legume, putina carne si un fel de  piure cu putin lapte dar cu unt cu trufe si, ei bine, prima pizza congelata care are gust de pizza, e buna, in sensul de decenta, sa nu jignesc pe cei ce fac din pizza o arta.

 

Din categoria: eroi pe canicula, eroi am fost, erou sunt inca, sau seria: musai de facut mancare, am comis o ciorba (ciorba, ciorba, cu toate legumele posibile si niste oase cu carne) si sarmale, da, ei bine, da, statuie sa mi se ridice!

Oasele, miracol mare, costitele de la cotlet, multa carne, excelente, posibil au gresit cumva pretul, toata caserola a fost 0,78 de banuti.

Neaparat sa va arat o cumparaciune careia nu i-am rezistat, servetele cu calut, 3D. Cutia.
Slide18

De prin oras, pustiu dupa „succesul” nationalei care s-a plecat in fata Albaniei si s-a carat acasa, nu comentez ca au comentat altii destul, detaliu pe cladirea tribunalului, cladire abandonata, mare, frumoasa, in plin centru, cel mai tare, subliniez, bold, alea alea, cel mai tare semafor din oras (nu se vede bine, dar la rosul de masini se iteste un pieton, nu au mai avut becuri simple), plus alte cateva instantanee caniculare si, fireste, o retrovizoare.

 

Si o noutate, Carlos se pare ca este fetita, deci o cheama Carla, asa ca i-am facut o scurta sesiune foto, fata mea este model.
Slide27

Multe imagini, nimic megafantastic, pietrele filozofale ard in soare, raman pe alta data. Ce ma gandeam azi ducand niste copii de liceu, care pe unde aveau ei treaba, mai un chiul, mai un examen. Ma gandesc ca efectiv tot ce am invatat in liceu a fost complet inutil pentru ceea ce fac in momentul de fata pentru a castiga un venit oarecare in scop de a trai.

rororo

Lasă un răspuns

