Caniculare

A venit, ca tot plangea poporul ca nu e vara, da’ canicula din aia misto, umeda, presiune, lipsa ed aer, mie ieri mi s-a facut rau, m-am retras de la munca si in weekend cred ca ies numai dupa ce intra soarele in nori, desi asta nu aduce oxigen, macar nu mai arde tabla de poti sa faci mici pe ea.

Poze avem, cateva.

Am facut o supa (reiterez, pieptul de pui de il vinde Lidl, de la Agricola Bacau, nu are niciun gust, are o consistenta infernala, l-am facut tras la tigaie, fiert, la gratar, al fel, carton cu sfoara, fix ala e gustul si textura).

Pe langa supa ce scriam in paranteza, plus niste taitei pusi in supa si o conserva de ton (very misto combinatia si cu putin sos soia si ulei de susan, banal de bun) si am luat un pui la rotisor, deoarece ma frustrase puiul Lidãl. Si cartofii i-am luat de-a gata, nimai mujdeiul l-am crosetat din usturoi, rosie buna si patrunjel si ardei din geam.

Cat despre croissantul bavarez, e plin cu salam Gostat, bai, E-uri, E-uri, dar e asa de misto salamul ala Gostat, incredibil cum au gasit gustul si grasimitele. Bun.

Cumparaciuni la reduceri, dulciurile, misto, adica pe gustul meu, toate erau la 50% la Billa, iar lanterna fara de care nu stiu cum am putut trai pana azi, 30% la Lidl.

 

De prin oras, de la volan pozate, deci clementa, intrarea intr-o carciuma de pe Vasile Lascar, niste nori misto pe o luneta de WV, fauna urbana in soare nimicitor, florile (sunt mult mai misto daca as putea opri sa le pozez ca lumea) din piata Charles de Gaulle, inca un nesimtit, colectionez nesimtiti, nu ca m-ar if deranjat dar obtura banda de dreapta, fireste ca balamucul creat nu se vede in poza, plus ceea ce mie mi se pare culmea masochismului, sa pedalezi cu masca pe fata in plina canicula, printre masinile care degaja caldura si noxe. Drept e ca nu inteleg eu milte si nici nu vreau, dar mie asta mi se pare penitenta.

Cam atat, azi tot la fel de cald, cum spuneam, ieri mi s-a facut rau, asa ca daca ies seara, putine sanse de poze cu sapuniera, dar nu-i nimic, ca gatesc ceva nemaivazut :)))

rororo

Un gând despre &8222;Caniculare&8221;

Lasă un răspuns

