Prajitura cu branza si cirese

Si, fireste, mult mai multe poze pe lanha, dar daca am facut asta, gen reteta, o sa va arat, e buna.

Dar daca tot e de dulciuri, mai intai sa vedeti ce am facut. Crema de zahar ars dintr-un singur ou (aveam pofta) 😀

Slide6Slide7

Prajitura e cam asa, la baza are un pandispan banal (din ala de se foloseste la orice prajitura cu fructe) din patru oua, patru linguri (aprox) de zahar, patru de faina, patru de ulei, putina sare,  cu albusurile batute. Ce am facut extra, cand am frecat (am frecat-o) galbenusurile cu ce mai era, am pus si doua linguri de branza proaspata de vaci, plus putin bicarbonat (am auzit tot felul de legendele olimpului cu bicarbonatul nociv, sa ma scuteasca). Ciresele desâ,nurizate (licenta poetica) le-am dat prin faina, am pus si cateva confiate ca aveam in plus, apoi le-am pus la compozitia de galbenusuri, la final am incoporat albusurile cu gesturi ample si delicate, apoi am pus in forme de briose, deoarece.

O forma a cazut in cuptor, dar tot a crescut, important e sa fie cuptorul incins ca sa nu se lase, in rest, aia e.

Una dintre ele am facut-o prajitura, am insiropat-o cu sirop de artar diluat cu apa si i-am zbuciumat si niste frisca, marfa.

Altele, de foame, niste MBS cu diverse branzeturi de prin frigider si niste paste cu pui si dovlecei, moment in care declar ca pieptul luat din Lidl (muschiulet, cum zic ei la fasiile alea mai fragede de la piept) nu are niciun gust, parca e hartie. Si gust si consistenta de hartie, nu am mai mancat asa ceva, e prima oara.

Slide5Slide15

 

Animalele, respectiv pasarile din dotare, apai fac bine, Carlos ar trebui dat cuiva cu porumbei ca nu stie sa zboare, momentan vegheaza cand doarme Mozza si este vegheat de la sol de Casi. Ariciu mai trebuia din imagini 😀

 

 

 

Si pozele adunate de pe drumuri, din orasul in care ploua sapte zile pe saptamana, apoi e caldura sufocanta si umeda, ce sa zic, nasol. Si in general sunt niste nori din astia:

Slide21

 

De prin poze, una mi-a placut in mod deosebit. E pe strada Sperantei la parter (da, mai astept si mai sper).

Slide16

In rest, potopul l-am luat in plin nord al capitalei unde se inundase pana la aeroport, am mai fotografiat dambovita, cu pescar, masina parcata pe sensul de mers, care cica e de foarte mult timp acolo, dov ada ca nu au iesit hingherii auto pe strazi, diverse inscriptii, gjiozdane, cladiri frumoase sau ciudate, statui (cea din fata de la Odeon e a lui Ataturk, stiati?), placinte, Pegas. Mi-ar placea sa pozez vitrinele tuturor patiseriilor din oras (si sunt multe) dar imi e rusine sa cer voie.

Nu uitati de slide show ca sa le vedeti mai bine.

rororo

Lasă un răspuns

