Ariciul

Bine, in final postarea e tot din seria celor cu oglinda retrovizoare, dar ariciul e vedeta incontestabila a pozelor.
Slide1

Treaba a stat in halul urmator, duceam pe cineva la o nunta in mizeria aia de Pipera unde sunt niste cuburi asa unde se fac nunti claie peste gramada, plus niste mizerii de hotele unde  la fel se fac nunti, ma rog, tampitul de GPS (de fapt sunt atatea traznai de drumuri desfundate pe acolo ca l-a zapacit si pe el) m-a bagat pe un drum neasfaltat, dar circulat, ce mai tura vura, in mijlocul drumului, puiul de arici care ba incerca sa meaga, ba sa se faca ghem, gonit, fireste, din areal de toata balamuceala aia de santiere. Bonus, un muncitor din miile de handicapati de santieristi, ii dadea cu piciorul, drept urmare, fireste, m-am oprit si l-am luat.

L-am verificat, nu era ranit, ochisori vioi, speriat, ii batea inimioara rau de tot. Sa il dau inapoi in mizeria aia (erau si niste haite de caini prin zona), exclus. Asa ca l-am luat frumos si l-am parcat in gradina la verisoara mea, e bine acolo, liniste si frumos, acum na, poate ar fi mai bine sa fie eliberat unde sunt si alti arici, dar unde? Ca la cum se construieste in curand nu o sa mai ramana nici parcuri.

Momentan e bine, papa, pipi, caca.

Slide2

Boon, deci am gasit pana acum randunel, pescarici, porumbei, de caini si pisici nici nu se mai pune, acum na si arici (bine, serpi, soparle, alea le-am redat iute naturii, asta micu, mai greu). Pe cand o camila? Nu stiu, dar bat in lemn.

 

Revenim la ale noastre poze, lighioanele din dotare (momentan, Carlos inca nu zboara, ca vreau sa ii dau si lui drumul) au facut baie. Si am gasit si o poza cu Casi de acum fix 5 ani, asa, pentru comparatie.

 

In gradinitele de la geam veselie mare, de cateva zile mic dejun e inghetata in gradina (sau pe langa), a venit recent si un ardei ciufulit la colectie.

O droaie de reduceri babane, asa ca am unt cu trufe, branza de capra, deci, paste si ceva foietaje.

Apropos de cirese, am luat cateva de pofta, frumoase, scumpe, nu scad la pret, doar cateva, efectiv nu au niciun gust de cirese, sa le ia gaia, de ce or mai costa atata, ar trebui sa le dea gratis.

 

Cateva poze de prin oras, au fost o droaie de manifestari misto, nu prea am poze de la ele, mai mult cladiri, dar sunt pe yotube imagini misto de la B-Fit, de exemplu.

(dac anu ia filmuletul cautati voi B-Fit, merita).

 

Weekendul nu s-a terminat, poate mai reusesc sa fac si azi poze.
rororo

Lasă un răspuns

