In oglinda retrovizoare (:p)

Azi avem unele misto de prin oras si ce am mai combinat pe langa casa omului, deoarece am gatit de m-am rupt.
Slide1

Dar mai intai o poza de acum cinci ani 🙂
Slide2

Deci sa vedem si ce am combinat, nu luati carnetelul, de fapt cand scriu eu ca sa va luati voi carnetelul? Am primit un plic cu risotto, l-am ucis, nu a fost rau. Am scos din conge un garf afumat, am facut o mancare bengoasa, cu ceapa, varza, cartofi, ajvar si marar. Am comis un hot dog „ardelenesc” si peste niste melci cu feta si praz, imediat scosi din cuptor, am turnat lapte batut (a iesit ceva asemanator cu dobrogeanca aia cu lapte, dar parca mai misto).

Si la categoria am pohta de traznai, vata de zaha cu aroma de bubble gum si salata de boeuf de-a gata. Asa sa stiti 😀

De prin oras, prin centru, scena unde va canta Andre Rieu, apus pe Calea Plevnei, cladiri anacronice pe Fabrica de Glucoza si pe Buzesti/Grivitei, ANAF iesit la vanatoare, imbecilitatea primariei cu masini de flescait pe jos in plina canicula la ora de varf si, nu in ultimul rand, feline urbane.

 

Atata momentan, cladirile alea din poza sunt misto foc (pentru poza), o sa fac colectie de cladiri, precs insa ca, daca nu scriu, uit pe unde le-am pozat.

rororo

Lasă un răspuns

