Food festival, ultimele doua zile

Poze intercalate cu unele de prin spatele oglinzii, ma rog, poze, ca despre alegeri … nu am chef sa ma pierd cu Firea.

In ziua doi am fost din scurt, lume multa sambata, am mancat un tortulet cu ciocolata si nuci, foarte bun. De fapt ca o concluzie a mea dupa cele trei zile, la toate standurile a fost mancare buna, s-a vazut mult interes la fiecare stand in parte,   cu toate ca s-a carcotit in prima zi cand ploaia nu a tinut cu organizarea, mie mi s-a parut un eveniment foarte reusit din toate punctele de vedere.

Cateva poze si de prin trafic. M-a amuzat, masina cu KKK era neagra, am descoperit o arteziana pe care nu o stiam (sunt multe locuri pe care nu le stiam in Bucuresti) si, fireste, pozez orice cladire imi atrage atentia ca arhitectura. Plus de prin gradina si, la Grozavesti, celebrul citat de la metrou e si pe exterior. Am mai observat abundenta florala din oras, efectiv sunt enorm de multe flori, peste tot, mai salbatice, mai domestice, mai in benzinarii. Plus siguranta si incredere la KFC.

 

La festival, printre altele, am urmarit demonstratiile a doi magicieni dintre cei care au fost pe la standul Electrolux. Nico si Hadad. Nu inseamna ca ceilalti sunt mai prejos, dar la cele doua am ajuns eu. Si Nico ramane febletea mea in materie de meserie, din toate punctele de vedere.

 

Hadad si-a lansat si cartea, sigur ca ma mananca sa o cumpar, nu e ieftina, dar daca te gandesti ca dai banii aia pe prostii, merita cu prisosinta.

Amu sa vedem de pe la festival, incerc sa rezum cam asa: inghetata aia bubble gum e chiar misto, Betty Ice nu e chiar asa de rea, merge, to la categoria racoreli, cafea cu gheata, a fost cald, cald, plus blugi rupti, fara sa vreau sa fiu la moda.

Am gustat de pe la demonstratii, am admnirat costume de participanti, burrito, cel mai bun ciolan ever (pe bune ca a fost excelent, inclusiv paprika aia sarata pusa de ungur pe el, nemaipomenita), la mare cautare era paella, scoicile si, se pare, berea fara alcool care desi scumpa, a disparut repede din frigidere.

Am stat cam cinci ore cu Elena si Geta, am tocat, am ras, eu, cel putin, m-am cam insolat la capatana mea delicata. Fain eveniment.

Am o singura parere de rau, ca nu am gustat macar cate un preparat de la fiecare stand in parte. Nu ca nu as fi putut, erau portii decente, fie la gramaj, fie nu foarte mari, se putea in trei zile cu rabdare. Nu va chinuiti sa va intrebati de ce nu am facut-o, fireste ca din motive financiare, preturile erau piparate cam la toate, nu spun ca nu meritau, zic doar ca imi pare rau ca nu am putut eu sa fac o degustare completa 🙂

La mai mare si la mai multe.

rororo

Lasă un răspuns

