Bucharest Gourmet Festival

O mica particica din el, am ajuns intre drumuri. Si mai am si altele, asa ca incep cu altele, respectiv floarea din geam care inca nu m-am lamurit ce este.

Slide1

Si o colectie de Salajean Pervaz Festival, mai junk, mai la gramada, nu am rezistat sa nu iau crenvusteii aia „fotbalisti”. Da, stiu, nebio.

 

Cartofii noi i-am tras in nitel ulei, stins cu cidru (romanesc, facut de Zarea), in rest am mai pus niste salata de varza cu marar si maioneza si am ras niste cascaval elvetian. Supa cu multe legume e a cainelui, din inima de vitel, au inima mea.

Cautandu-i pe cei de la adapostul de la Glina, ca sa duc niste mancare pentru catei, am facut doua poze la Arena Nationala.

Slide8Slide9

 

La Gourmet am ajuns putin, vineri seara, dupa ploaie, mi-au placut la nebunie masinile (unele transformate in food trucks, mai stiti aia cu dacs cam from za tracs?), astai e soare, trebuie sa fie nebunie. Am mancat un hot dog cu crenvustiul din carne de mangalita, exceptional, facut de cei de la Simbio. Am bantuit pe acolo, sunt mai multe de vazut decat ce am pozat eu, fireste.

Mai sunt doua zile de festival, pe urma luni e Holywood Vampires (poate ajung doar in zona), deci sper sa mai fac poze, sa va plimb, eu de gatit, maxim o ciorba de perisoare daca apuc sa fac.

rororo

2 gânduri despre &8222;Bucharest Gourmet Festival&8221;

Lasă un răspuns

