Amalgam

Pai ce titlu sa pun, ca e un amalgam de diverse, inclusiv un tutorial despre cel mai misto „ghiveci” al meu de pana acum (cu plante, nu de mancat).

Prima chestie, e ca am jumulit o floare de tei, plin de tei orasul si strada mea, gratie primariei care a fost. Si mi-am amintit cum ne punea vara sa ducem la scoala plante medicinale, maculatura, castane, sticle si borcane.

Slide1

O cumparaciune misto, eram mereu curioasa de cum sunt diverse chestii, dar cum sunt calica, nu ma indur decat daca ajung la raftul cu alea de expira maine. Am luat budincile astea (gen cerma catalana ca si consistenta) cu doar 3 lei patru bucati. Erau aproape zece lei la pret normal. Si da, sunt bune, nu contin prostioare in plus.

Slide2

Dimineata, dupa ploaie, mi s-a facut mila de bietul paianjen care a incercat sa uneasca masina mea cu a vecinului, mila pentru ca a rtebuit sa ii distrug munca.

Slide3

A venit si tiza mea in vizita si, ca de obicei, Elena nu a venit cu mana goala.

A adus pufosenii pentru noi si mere Casandrei.

Slide12

Am mesterit la cel mai misto ghiveci al meu (iar am plusat la gradinitele kitsch), aveti si poze cu modul de executare. E chiar marfa.

Pentru ca a fost cuminte, i-am dat mici sa pape. Tizei.

O poza de ziua copilului, a iesit foarte misto, desi e facuta din mers. Undeva in Drumu Taberei.

Slide15

Si de prin oras, prin Cotroceni …

Slide16

… si ultracentral, tarziu in noapte, cand oamenii seriosi fac clubbing.

Slide17

Stiu, nimic impresionant. La multi ani de ziua copiilor vostri si a copiilor din noi.

rororo

2 gânduri despre &8222;Amalgam&8221;

  1. A iesit grozav tutorialul cu planta si semintele din „ghiveci”, pacat ca nu apreciaza oamenii rai munca :)) Tot nu ma dumiresc unde in cartierul meu „select” e poza cu jucariile de plus, dar cred ca rezist si fara sa stiu pana la urma. Am uitat ca popa, trebuie sa facem data aviatoare diplomat, am zis!

Lasă un răspuns

