Mizilicuri

Adica mai nimicuri, pe weekend a fost foarte aglomerat orasul cu o droaie de evenimente asa ca am stat mai mult calare.

Printre picaturi am facut o supa clara, foarte clara, foarte buna, secretul e, fireste, oala cu presiune si o bucatica de piept de vita.

Slide1

Si in varianta cu dinozauri.

Slide2

Facusem chiftele cu ciuperci, am primit si chiftele fara ciuperci, asa ca ce era sa mai fac decat un piure.

Slide3

O chestie simpatica, mai ales pentru oriri scurte, ce ma enerveaza e ca in poza a pus ketchup laga mici, nu se face domnilor.

Slide4

Pit stop la 3 noaptea, au am baut o bere (fara alcool) si masina benzina (cu cifra octanica).

Slide5

Am descoperit ca salamul de biscuiti este exceptional proaspat taiat din congelator.

Slide6

Gradina e vesela, mi s-au uscat vreo doua plante si am infipt cateva boabe de fasole in pamant, de lene, sa nu mai caut sa plantez altceva. A crescut ca  nebuna, patrunjelul e super misto, nu mai cumpar tot anul, se regenereaza precum capetele Hidrei din Lerna.

Slide7Slide12

 

Poze din drumuri, e cald, foarte cald chiar. Poza cu pasajul Basarab am facut-o oprind in rampa 😀 Si inca nu a iesit cum vad eu, mai incerc.

 

Si de final, poza cu prosciutto romanesc 😀 Bun, drept e ca are E-uri, ca si prosciutto neromanesc de altfel. Si crudo si gratin, gen croque dar nu croque, ma intelegeti voi.

Slide11Slide13

Si gata colectia ep ziua de azi, pasajele sunt angoasa mea de o vreme, mereu ratez iesirile. Desi ala de la Basarab e destul de bine semnalizat.
rororo

3 gânduri despre &8222;Mizilicuri&8221;

Lasă un răspuns

