Lipa lipa prin oras

Ca am avut treaba in centru, acum ca ar fi centru, ca ar fi nord, tot aia, parcatul e misiune imposibila, asa ca ma duc mereu inainte de a sosi corporatistii, mai stau si mai beau o  citronada la aer pana se aduna pleiada de umblatori cu hartoage.

1

Concluziile zilei de ieri: notarii sunt cele mai credincioase persoane intalnite de mine in ultima vreme, in toate birourile in care am intrat erau mai multe icoane decat in biserici; orasul este foarte curat si frumos dimineata devreme; toaleta din pasaj de la Universitate e de o mie de ori mai curata decat toaletele unor unitati de alimentatie publica (ca si berea e aliment) in care am intrat, efectiv e bec.

Poze, pai s-a rupt un trandafir din gradina si l-am luat acasa.

Slide1

Am gasit mortadella DOP la 30% reducere, mortadella + mozzarella = love.

Slide2

Deasupra.

Slide3

Cea mai simpatica cutie de bere (cacufonie) pe care am intalnit-o.
Slide4

Floraria din pasaj.

Slide5

Dimineata la centru.

 

Am testat si ultimul gulas de Lidl, pacat ca e asa de misto carnea, tot gust de chimicala are sosul, nu am sa inteleg niciodata de ce baga chimicale intr-un produs vidat  care, evident, nu se strica.
Slide11

O chestie bio, cred.

Slide13

Si seara prin centru.

 

Si gata ca e si azi o zi.

rororo

Lasă un răspuns

