Cu aparatul prin coclauri urbani

Un coclaur, doi coclauri, un urban, doi urbani.

Dar mai intai, ce am gatit la nervi (da, tot device-urile ne mananca zilele, cel putin mie). Anume am gatit niste ceapa cu rosie si branza, jumeri, portie de papusi, o prajitura cu crema de banana si crema de ness, doua creme adica, o minunata ciorba de fasole si am mai gatit si niste bomboane ca acum costa nimic astea de erau pentru sarbatori.

 

Carlos, poza actuala, are vocea in schimbare, nu mai stie „piu” deja o da in diverse.
Aparatul e de traba, a focalizat pe gainat.

Slide6

Formatiuni noroase.

 

Pit stop (aka pipi stop) la padure.

Slide11

Un afis misto (combinatia suprapusa de imagine si mesaj e mesmerizanta).
Slide12

Intr-o zi am si mancat. Chow mein. Reteta e in imagini.
Slide13Slide14

Pe drumurile orasului sau a satelor sateliti.

Din seria „priveste cerul”.

 

Mai mananc un an-doi burgãri si o sa ajung si io frumos, destept si cu toti dintii aliniati ca ala din reclama la mec.

Slide20

Totul e de vanzare.

Slide22

Nu am putut sa nu ma amuz  vazand alaturarea cuvintelor Tourette si coiffure, imaginatia mi-a luat-o razna.

Slide26

Si, de final, Stalin la intampinare, asta din categoria: Geto, vin pe la tine, daca vrei vino si tu.

Slide25

rororo

Lasă un răspuns

