De mancare

Desi mai mult pe drum (dupa cum se vede prin poze), am comis si mancaer prin tre picaturi, mai ales picaturi din alea in care ai la congelator sarmalele gata facute.

Slide1

Simple, carne, orez, ceapa, nimic spectaculos doar ca le-am fiert in vin. Sec si roze.

 

Slide2

Belea.

Slide3

Alta belea, pui marinat in kefir (cu usturoi si niste boia, banal).

Slide4

Copt apoi la cuptor, c’est magnifique!

Slide5Slide6

Si, radeti sau nu radeti, am facut o prajitura. Care mie mi se pare very buna, ideea e de combinatie intre amandina si cremsnit, ca nu reuseam sa ma hotarasc.

Slide7

Nu detaliez prea mult, blatul de cacao cu rom, insiropat cu sirop de zahar brun cu rom, crema ca de amandina ( gasiti reteta originala la Savori Urbane ) si crema de cremes, cremsnit (gasiti reteta la Laura Laurentiu ). Nu am detaliat si eu ca s-au scris deja retetele bune la link-uri, eu am gugalit si am luat primele de pe gogu pe care stiu ca ma pot baza, deci daca vreti sa executati bunaciunea asta, mergeti cu incredere acolo.

Buna rau, mai ales a doua zi.

Slide8

Si dupa o zi cu foame mare mi-am facut un oloi de paste cu pui si dovlecei (am gasit bigoli cu ou, proaspeti, ieftini, Lidl) cam asa: am calit usor praz, pui, usturoi, am pus dovlecei si rosii, vin roze sec (merge si alb), pesto de leurda si urzici.

Slide10

Pe care le-am mancat.

Slide11

Am mai comis si niste orez de regim pt Casi, i s-a facut rau dupa tortul ala de cumparat, mama lor cu prostiile lor si a mea de tampita ca pun botu la tampenii, plus o zama pe care o sa v-o arat eu separat. Azi e soare, deci rororo.

8 gânduri despre &8222;De mancare&8221;

  1. De cand zic ca pun si eu vin la sarmale! Poate mi-oi face curaj data viitoare. Tu cat pui si cand?
    Amandinele arata grozav, esti tare cu crema de fondant!

  2. Mireloo, de cand nu ne-am mai auzit 🙂 Cat pun ce cand cum? Te astept cu drag la sarmale la orice ora, dar numai cu dulceata aferenta 😀

    Jullia, merci

  3. De vin vorbeam, hâc! :)) Dar cand o sa vin, o sa vin cu un vin! Si desigur, dulceata!

  4. Mirela, unii le fierb doar in vin, dar mie mi se pare prea mult la aroma, la oala astaa (36 sarmale) am pus jumatate de sticla de vin (aprox) roze sec (merge si alb, dar sa fie sec, unii pun rosu, mie nu imi place). apoi acopar cu apa. dat fiind ca eu las sarmalele sa zaca la foc mic de la 4 ore in sus, le acopar cu multa apa + vin si mai verific, mai completez apa, depinde cat a baut orezul.

Lasă un răspuns

