Cinci mai, cinci ani de Casi

Stiu, cainii habar nu au, dar ne distram noi sa ii sarbatorim, zic si eu. In fiecare an i-am facut „tort” cu chestii cainesti.

Slide4

Anul asta am vazut o dracie la magazin si nu m-am abtinut sa nu ii cumpar, o sa ii fac si ceva bun din diverse chestii cainesti, dar tortul i l-am luat de-a gata 😀
Slide7Slide8

Aparent nu contine porcarii din cate scrie pe eticheta, plus ca mi se pare mie haios. Aveau si bere de caini dar costa cam mult o bere din aia asa ca a ramas numai cu tortul.

 

Slide6

Si pentru ca se vede ca a imbatranit si se comporta ca o catza, dupa ce si-a primit cadoul a dat sa muste pe oricine a trecut pe langa ea, pana nu a terminat de ros s-a purtat ca o fiara, o nesimtita.

 

Sa ne traiasca si sa fie pe cat de sanatoasa se poate.

Slide5

 

La cap bine nu se mai face oricum, metaforic si nemetaforic vorbind.

rororo

7 gânduri despre &8222;Cinci mai, cinci ani de Casi&8221;

Lasă un răspuns

