1 mai muncitoresc

Pe care chiar l-am muncit. Si am facut si niste poze, incepand cu Carlos, pasarea asta chiar a inceput sa aiba moaca de terorist, i se potriveste numele.

Slide1

Inainte de munca, am fost in vizita la neamuri, fain, animale, soare, floricele (nu pe campii), cateva poze cu Coca si Misu, plus ce am primit, ca daca eu nu m-am invrednicit, sa am ca tot crestinul nitel drob si cozonac.

Slide4Slide5Slide6Slide7Slide9Slide10

 

In prima paret a zilei, dupa cum ati vazut si pe net, orasul a fost liber, ce nu a aparut pe net e si a doua parte a zilei, cand a fost omor. Si pe 1 si pe 2, dupa amiaza, ca la nebuni, eu am pozat numai partea plina, frumoasa a paharului. Plus ceva afis electorat tampit.

 

Cateva instantanee din drumurile de luni (am mai vazut chestii misto de pozat, dar cum pun mana pe aparat, pac, se face verde).

 

 

 

Iar azi, 3 mai, of, viata si oasele mele, ploua ud rau de tot.

Slide16

Sa aveti mahmureala placuta in continuare si sa ne vedem cu bine.

rororo

2 gânduri despre &8222;1 mai muncitoresc&8221;

Lasă un răspuns

