Repetitie de paste

De fapt niste chichi michi, intamplari, joaca, dar pare masa de paste (sau 1 mai muncitoresc) asa ca sa va arat.

 

Am gasit oase de miel cu un leu, nemaipomenit, o sa fac ciorba, ei, aratau mai degraba a „pune-ma in tava” ceea ce am si facut. Cu vin, usturoi, cimbru, cartofi, morcovi, la foc mic, multe ore.

Putina carne, e drept, de o pofta, dar un deliciu.

Slide4

De fapt majoritatea chestiilor pe care le fac sunt din cauza multor reduceri (probabil s-au aprovizionat magazinele in draci), am gasit la Mega mici la jumatate de pret, e prima oara cand iau de la ei, sunt chiar buni, asta e repetitie de 1 mai.

Slide5

Si, pentru ca zilele astea observ ca se continua ca si anii trecuti, orice tarta sau budinca sau prajitura caer are branza de vaci si stafide se numeste pasca, apai am facut pasca (departe de mine de  a lua la misto toate chestiile denumite pasca, dar pe bune ca nu-s). Deci pseudopasca mea, blat de biscuiti, unt si seminte.

Umplutura, branza de vaci, oua, coaja de lamaie si de portocala, stafide tinute in cherry, sofran, esenta de vanilie.

 

A fost cam putina umplutura, cam multe stafide, nu s-a taiat nemaipomenit, dar a fost buna. Da, am pus si zahar, de fel nu pun mult zahar la dulciuri si am uitat sa scriu.

Slide11

Am facut si michimausi colorati din oua, cum fac aproape in fiecare an, Carlos m-a ajutat (de fapt face prima lui baie pe masa mea de lucru).

Slide12

Si, inca in lucru, minioni si alti monstruleti.

Biensure ca exceptand „pasca” restul au fost pohte si portii de papusi, un ou l-am spart, sa edem cu cate ajung la final.

rororo

Lasă un răspuns

