Cupa Comacchio la Dresaj

Ca si anul trecut in perioada asta, la Top Class Riding se desfasoara cupa Comacchio la dresaj, o ramura a sportului ecvestru care nu atrage la fel de multi privitori ca altele, mult mai spectaculoase, dar de la care nu putea sa lipseasca, fie si in trecere, persoana mea.

O zi superba pentru toti, liniste, frumos, calm, nu am cuvintele la mine ca azi sta sa ploua asa ca va arat cateva poze.

Slide1

Rocky, calul profesor la cerseala.

Slide2

Soare, mult soare.

Slide3

Tinerele talente cu caii si poneii lor la incalzire.

 

 

Jerry, bunul prieten al lui Gregory (acum ceva ani va aratam poze cu niste pui mici de pisica gasiti pe camp, Jerry este unul dintre ei).

Slide9

Cum care Gregory, Gregory al nostru. De fapt al Ralucai bun prieten.

Slide10

Si capitanul, Captain Jack, mandretea despre care spuneam si alta data, fara a uita sa subliniez ca toti caii sunt frumosi, ca este cel mai frumos cal din Romania ( aici poze cu el de la progresia din 2013 din preajma craciunului unde a evoluat alaturi de Gregory).

Slide11Slide12Slide13

Am mai prins  in poze si doi dintre cerberii bazei.

Slide7Slide8

Aspen la mergator (insotit de Capitan).

Slide14

Unic al nostru, pozat inainte de a intra in manej si a castiga locul I.

Slide15

Alti cai putere prin parcare.

Slide16

Si, de final, cum am stricat imaginea unui cal atat de frumos intr-o poza. Dar o pastrez, fi-mi-ar rusine cu mine 😀

1

Nu pot spune de final decat ca o astfel de iesire incarca inevitabil bateriile.

rororo

Lasă un comentariu