Cartofi noi

Gingasi vestitori ai primaverii, ma rog, mai din Egipt, mai „luati doamna ca sunt romanesti desi pe cutie sau pe sac se vede ca scrie ceva gen  العربية, nu conteaza, sunt. Si am luat un kilogram, deci avem front de lucru.

Prima oara, de post, cu ciuperci, ceapa si usturoi verde si marar.

Slide1

A doua oara, de nepost, ca mai sus dar cu smantana.

Slide2

A treia oara, iar de post, doar cu marar. Nu stiu cum a ajuns fleica aia in poza, eu nu am facut-o cu bere, e o iluzie.

Slide3

Si a patra oara (momentan, ca mai am) de dulce, ciorba cu garf proaspat de porc si cartofi noi, mbun.

1

 

Cadourile de paste au venit in avans, bunatati dar si un set de cutite, super de super, adevaraciuni, nu impartasesc ardoarea cu care sunt iubite si preamarite cutitele „japoneze” de care ma tot lovesc in bucatarii, sun inca fan europa, Zwillingul meu acum are parteneri europeni dintre care iaca si capo di tutti capi.

1

Grazie Stella 🙂
Anul asta, pentru ca deja se face destula vreme in care nu am mancat traditionalul miel pascal, m-am indurat s aiau o bucatica mica de tot din care o sa rod precis doar vreo doua oase, dar de o pofta merge. L-am marinat si congelat (simplu, ceapa, usturoi, vin alb).

1

Carlos, ei, trebuie sa ii tinem si lui jurnalul, nu? Inca mai misca, mai exact a dat si din aripioare cativa centimetri de pe scaun pana jos, are zile mai bune, zile mai rele, un piciorus e cam paralizat dar mananca (in sfarsit) singur. Cu nadejde, cu tot capul, pana dupa ceafa, dar mananca, incet, incet, daca o sa aiba zile, o sa aiba si maniere.

 

 

In drumurile dupa diverse acte am pozat o cladire pe care multi o stiti, mai ales daca sunteti bucuresteni si posesori de permis de conducere . Tot in paragina este, tot frumoasa.

Slide7

Si pentru ca aveam niste branza maturata de Horezu (cam de mult mai statea un coltisor pe acolo), m-am jucat cu niste foietaj si bine am facut, super misto se comporta, nu stiu ce sunt astea, saratele, pateuri, rontzanele.

Anul asta nu voi presta drob caci stiu sigur ca va face altcineva, deci va fi cu traditia la zi, ma uitam anii trecuti, cam in perioada asta se intampla pastele in alti ani. Si iaca, faceam in diverse forme si din diverse animale,  nu musai din miel.

Tin minte ca am facut si in forma de briose, dar am ratacit poza.

Slide13

Si gata ca e soare, poate ne miscam sa vedem ce se intampla si cu alte animale mai mari si mai falnice decat Carlitos.

rororo

Lasă un răspuns

