Pizza, plante, pasaroi

Sa incepem cu starea vremii, da, ploua ud.
Slide1

Pizza, ca orice pizza, aluat luat de la brutarie de la Auchan si in rest cate putin din fiecare (ca nu te judeca nimeni daca iei doar doua ciuperci si trei rosii, fix cat ai nevoie). Deci pizza 1 si pizza 2.
Slide2

Mai exact, pizza 1, cu ton si ce se mai vede.

Slide3Pizza 2,     sunca, ciuperci si ce se mai vede.

Slide4

Si un sandwich cu omleta, bun sandwich, pastrez poza (imi crapa hardurile pe capete, sa nu se piarda asa o minune nemaivazuta).

Slide6

Despre plante, pai inca nu stiu ce am plantat in majoritatea vaselor dar ieri am prins si trei amaraciuni de iedera si in continuare experimentez ce se intampla cu cazaturile care se arunca, fundurile de morcov si capacul de gulie s-au prins, sunt vii.
Slide5

Cat despre Carlos, tot bolnavior, i-am mai facut punctie sa ii mai scot din lichidul de la bube, starea lui nici nu imi dau seama cat e de stabila, i-am bagat si mazare in meniu (cica face bine la porumbei, zicea un crescator, atatea zic toti ca nici nu mai stiu), mergem in continuare cu vitamine in cioc si injectie in muschi (care muschi?). Plus nitica miscare si exercitii de zbor, cat poate si el. Sa vedem daca supravietuieste, el pare sa vrea.

Slide7Slide8Slide9

Si gata momentan, poze, la mila compului. Restul, la mila Domnului.

rororo

 

Editez ca daca mi-a picat compu si am pierdut poze am uitat sa va arat o priemiera absoluta, prajitura „treaba mea”. Ca e treaba mea ce am pus in ea (nu am cantarit nimic, ce reteta sa dau, ciuciu). Asa fara cantitati, aluatul (turnat in forma sau in forme de briose) a fost facut din ananas si banana tocate la robot, galbenusuri, unt, esenta de rom (jamaican!), faina si albusurile batute spuma, putin lapte, niste smantana si un  varf de bicarbonat, iar crema, banala, cu vanilie, lapte si amidon (pot sa jur ca am mai pus ceva dar s-a dus ce am avut notat). Pe deasupra ciocolata neagra topita.

123

Foarte misto a iesit iar capetele le-am pus intr-un soi de triffle dar cu inghetata, mbun.

re-rororo

Lasă un răspuns

